Skip to content
30.11.2020

שיפור ביטחון עצמי

שיפור ביטחון עצמי הוא דבר שחשוב לכל אדם, בין אם מדובר במישהו שרוצה לפתח יכולות משא ומתן, ובין אם מדובר במישהו שרק רוצה לשכלל את היכולת שלו לגשת לאדם זר. בין אם נרצה להכיר בזה ובין אם לא, כל אדם באשר הוא אדם, הוא קודם כל איש מכירות. ועל אף שרבים מביעים סלידה ממכירה או מיקוח, כולנו כל יום מנסים למכור את עצמנו- את הדעות שלנו בוויכוח עם בן או בת הזוג, או את הרעיונות שלנו לבוסים ולעובדים שלנו. ביטחון עצמי הוא המרכיב החשוב ביותר לאנשי מכירות, ולכן, שיפור שלו הוא חשוב בעבור כל אדם.

קורס שיפור ביטחון עצמי

היכולת שלנו לשפר את הביטחון העצמי שלנו כרוכה במספר מרכיבים, וכדי שנצליח לעשות זאת, אנחנו צריכים לתרגל לא מעט עמידה מול קהל טיפים להשתמש בטכניקות שונות לרטוריקה ותקשורת. ביטחון עצמי לא נובע רק משטף דיבור יציב וקוהרנטי, אלא גם משפת גוף ואפילו מבט. אך בטרם ניגש לטכניקות ולתרגולים, עבודה על ביטחון עצמי היא קודם כל שינויים של דפוסי חשיבה (כגון סילוקן של מנטרות דרכן אנחנו תופסים את עצמנו, ואותן סיגלנו בעת כישלון). ולמען האמת, אחד מן המפתחות החשובים ביותר לשיפור הביטחון העצמי הוא קבלתו של הכישלון כמאורע מבורך.

שיפור ביטחון עצמי

כישלון והצלחה

גרנט קרדון הוא מיליארדר שעשה את כספו מהשקעות נדל"ן ויזמויות מכירה. בשנים האחרונות התפרסם קרדון כשספריו הפכו לרבי מכר והוא החל להרצות לאנשים בכל רחבי העולם על דרכו להצלחה. אחד מן המרכיבים החשובים ביותר על פי קרדון, הוא היכולת שלנו לתפוס את הכישלון כנקודת פתיחה ולא כנקודת סיום- כמקור לצמיחה. מכללת בי ריץ' מכשירה את הסטודנטים לשיפור יכולות מכירה ועמידה מול קהל באמצעות עבודה מנטלית, מיומנויות עמידה מול קהל, למידת טכניקות חדשות ותרגול רב.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content