Skip to content
30.11.2020

עמידה מול קהל טיפים

פיק ברכיים? גמגום בלתי נשלט? הזעה מוגברת? ישנם לא מעט סימפטומים אשר נפוצים בקרב אנשים הסובלים מחרדת במה. ויותר מכל הסימפטומים הפיזיים הנראים, גרוע הוא הסימפטום המנטלי של אובדן אמונה עצמית ורצון להצליח. יותר מכל, פחד לעמוד מול קהל פוגע בתפקוד השכלי שלנו ברגע שבו אנחנו הכי צריכים אותו- הוא מעט את החשיבה, גורם לאובדן יכולת זיהוי הזדמנויות וממוטט את היכולת שלנו לפתור בעיות. בין אם מדובר במפגש אחד על אחד, בפרזנטציה מול פאנל או בעמידה על במה מול אולם מלא- היכולת שלנו להצליח להגשים את המטרה שלשמה התייצבנו בסיטואציה הזו, תלויה רבות ביכולת להתגבר על הפחד.

טיפים לעמידה מול קהל

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח הצלחה אישית והצלחה כלכלית, המציעה קורסים דיגיטליים מקוונים. התכנים של מכללת בי ריץ' נאספו מתוך חומריו של המיליארדר גרנט קרדון ותורגמו לראשונה לעברית. קרדון נחשב בשנים האחרונות לאחד מן המנטורים החשובים ביותר לאנשי מכירות, וספריו הפכו לרבי מכר שנמכרו בכל העולם. כחלק מקורסי המכירות של מכללת בי ריץ', למדים הסטודנטים טיפים לעמידה מול קהל כגון שליטה בפאוזות, עבודה עם שפת גוף, הכרה בלחץ מתוך השתלטות עליו ועוד. חלק חשוב מהיכולת להצליח לעמוד מול קהל הוא שיוף המסרים, שינון הטקסט ואימון של הצגתו בפני אנשים רבים בטרם יום העלייה לבמה.

עמידה מול קהל טיפים

עבודה מנטלית

מיומנויות עמידה מול קהל לא רק תלויות ביכולות הפרפורמנס שלנו, אלא גם ביכולת שלנו לזכור את המטרה שניצבת מעליה. את הסיבה שבגללה הצבנו את עצמנו בסיטואציה הזאת. הקורסים של מכללת בי ריץ' עוקבים אחר דרכיהם של מולטי מיליונרים ומיליארדרים רבים בעולם, ואחד מן המוטיבים החוזרים והחשובים ביותר הוא היכולת שלנו להגדיר יעדים ולצלוח מכשולים מתוך שאיפה להגשים מטרות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content