Skip to content
30.11.2020

מיומנויות עמידה מול קהל

מה הופך אותנו לאנשי מכירות מצוינים? למען האמת, קצר הדף מלמנות את כל המרכיבים שהופכים אנשי מכירות למצליחים. קיימת נטייה לזלזל במקצוע המכירה משום שאין דרישות סף לתפקידי מכירה בחברות רבות. מאידך, אנשי מכירות מצליחים יעידו שהצלחתם כרוכה רבות ביכולת שלהם לתרגל טכניקות, ללמוד ידע תאורטי, להתאמן, לטעות, לנסות ולתהות. כפי שאנחנו לא נולדים פסיכולוגים וגם לא מהנדסי תוכנה, מעטים האנשים שנולדים עם כישרון מספיק כדי להצליח למכור ללא הכשרה. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מבינות זאת, ועל כן נפתחים קורסים שמטרתם להכשיר אנשי מכירות איכותיים.

מיומנויות עמידה מול קהל

במידה רבה, מכירה היא סוג של משחק- פרפורמנס. אנחנו משתמשים ביכולות תקשורת שונות במטרה לסגור עסקה. כמובן, ישנם הבדלים מהותיים בין סוכני מכירות שטח לבין אנשי טלמרקטינג שסוגרים עסקאות בטלפון, אך מנגד, תמציתה של מיומנות העמידה מול קהל רלוונטית לשני סוגי המכירה, והיא תלויה ביכולת שלנו ליצור הזדהות ואמון בינינו ובין הקונה הפוטנציאלי. אנשי מכירות מעולים משתמשים בכל מה שיש להם כדי לייצר הזדהות- החל מהתאמת גובה השפה, דרך שימוש באינטונציה ועד לשפת גוף מלאה אותה הם מגבשים בכל פעם מחדש. מיומנויות וטיפים לעמידה מול קהל נרכשות על ידי תרגול מסיבי של טכניקות תקשורת יחד עם אימון מנטלי. אנשים רבים מתקשים לעמוד מול קהל לא משום שהם אינם יודעים מה לעשות, אלא משום שאין להם את הביטחון לעשות זאת.

מיומנויות עמידה מול קהל

לרכוש ביטחון עצמי לחיים

עמידה מול קהל היא מיומנות אותה למדים בקורסי המכירה של מכללת בי ריץ', הנציגות הרשמית והבלעדית של המנטור והמיליארדר גרנט קרדון בישראל. את הקורסים המגוונים לא עושים רק אנשי מכירות, אלא גם יזמים ומנכ"לים, וכמותם גם סתם אנשים שרוצים לפתח מיומנויות תקשורת גבוהות להצלחות אישיות בחייהם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content