Skip to content
18.01.2021

קורס מכירות למקצוענים

קורס מכירות למקצוענים של מכללת בי ריץ' הוא קורס שלא מתרכז בטכניקות מכירה, אלא מתרכז בטכניקות חיים.

יכולות רטוריות, עמידה מול קהל, שטף דיבור בהיר וברור, מבנה נאום קוהרנטי, כריזמה וביטחון, תגובות למצבים משתנים, שיחות פולו- אפ בלתי מתפשרות- כל אלה הן אבני הבניין החשובות וההכרחיות לכל איש מכירות באשר הוא, אבל הן לא האקסטרה מייל שאליו אנחנו מכוונים בקורס מכירות לאנשי מכירות מיומנים. המטרה שלנו היא לפתוח את ראשיהם של אנשי מכירות מצליחים לכיוונים חדשים, מתוך חשיבה יצירתית חסרת גבולות. כל זה במטרה להיפרד מהסטטוס "אנשי מכירות מצליחים", ולהיהפך לאנשים מצליחים. נקודה.

קורס מכירות למקצוענים

גרנט קרדון הוא שם שהפך לסמל בתחום המנטורינג והפיתוח האישי, וזאת לאחר שהקים אימפריית מכירות ונדל"ן ששוויה למעלה משני מיליארד דולרים. קרדון ייעץ בחייו לחברות כמו טויוטה, אפל וגוגל וכנסי ה- 10X אותם מוביל אירחו כבר למעלה מ- 35,000 איש. אחת מן התפיסות שמנחות את קרדון ועליהן אנחנו מלמדים בקורסינו, היא שאסור לנו להישען על מקור הכנסה אחד, וזה לא משנה כמה הוא גדול, כמה אנחנו טובים בו או כמה אנחנו נהנים ממנו. אנחנו חייבים כל הזמן לפתוח את הראש ולחפש דרכים יצירתיות להכניס ממקורות מרובים. אם נצליח לעשות זאת, נלמד על כסף שהוא יכול לעשות את עצמו, ועל עצמינו- שאנחנו טובים בעוד כמה דברים עליהם לא ידענו.

קורס מכירות למקצוענים

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' היא הנציגה הרשמית לתכניו והרצאותיו של גרנט קרדון בישראל, והיא נוסדה מתוך שותפות של מספר יזמים עם קרדון עצמו במטרה להביא את הבשורה שכבשה את העולם לישראל. היכולת שלנו לייצר הכנסות פסיביות ממקורות מרובים גם מסייעת לנו בהתמודדות עם משברים, אבל גם מאפשרת לנו להתחיל ליהנות מהכסף אותו אנחנו מייצרים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content