Skip to content
18.01.2021

קורס מכירות לאנשי מכירות מיומנים

ישנם לא מעט קורסי מכירות המוצעים ברשת, חלקם מיועדים לטלמרקטינג או למכירות פנים אל פנים, וחלקם מיועדים למכירות באינטרנט.

לפני שבוחרים קורס מכירות כזה או אחר, חשוב לבדוק עבור מי הוא מיועד, כי בעוד ישנם קורסים בסיסיים שמטרתם ללמד את טכניקות המכירה הראשוניות ביותר, ישנו גם קורס אנשי מכירות מנוסים שרוצים לשכלל את היכולת שלהם. ובנוסף, חשוב מאד לבחון מי האנשים שעומדים מאחורי הקורס, ומהיכן מגיעים התכנים עליהם הוא מבוסס. בסופו של דבר, ישנם מוסדות השכלה רבים ובימינו כל אחד יכול לפתוח בית ספר לאנשי מכירות.

קורס לאנשי מכירות מיומנים

קורס מכירות לאנשים מכירות מיומנים

קורס מכירות לאנשי מכירות מיומנים של מכללת בי ריץ' הוא קורס שפחות מתרכז בטכניקות מכירה, אלא שם דגש על שימוש באסטרטגיה עסקית כלכלית לעבודה כאיש מכירות. במהלך הקורס למדים אנשי מכירות איך להגדיל את ערוצי המכירה שלהם וכיצד להפוך את שגרת המכירות שלהם לאפקטיבית יותר. ובנוסף, למדים אנשי המכירות כי יש ביכולתם להשתמש בכלי המכירה שלהם כדי להצליח בעולמות חדשים. אסטרטגיה כלכלית היא אסטרטגיה שמטרתה להפוך כל פעולה וכל מכירה לאבן דרך נוספת בדרך להגשמת יעד. חלק מהאסטרטגיה הזו היא גם ללמוד כיצד לייצר ערוצי הכנסה מרובים אשר ששמים בסימן שאלה את מושג "אנשי המכירות". בעצם המטרה היא להפוך אנשי מכירות לאנשים שחושבים בצורה יזמית ומשתמשים ביכולות שלהם כדי להשקיע באפיקים נוספים.

מכללת בי ריץ'

קורסי המכירות שלנו הם קורסים ותיקים שעשו הדים בכל רחבי העולם. הדרך אותה אנחנו מתווים מוצרה מתוך הצלחות אישיות של אנשים שהלכו בדרכיו של המיליארדר והמנטור גרנט קרדון. כחלק מפועלינו, אנחנו עוסקים בתרגומי כתביו והרצאותיו של קרדון במטרה להגיש לאיש המכירות הישראלי, את הדרך להצלחה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content