Skip to content
30.11.2020

הצלחה כלכלית

איך ניתן למדוד הצלחה כלכלית והצלחה בכלל? איך מוצאים דרכים לעשות כסף? מדובר במושג אינדיבידואלי והצלחתו של אדם אחד שונה מהצלחתו של אחר, ובעוד מישהו יחפש הכרה בכישרונו, אחר יחלום על חשבון בנק שיאפשר לו לעשות כל אשר יחפוץ. אך בסופו של דבר, היכולת שלנו להצליח משולה ליכולת שלנו לעמוד במטרות שלנו. כאשר מדובר בהצלחה פיננסית, היכולת שלנו לכוון לאורח חיים מסוים ולהצליח לקיים אותו גם בעתות משבר, היא דוגמה מצוינת להצלחה. רובינו ככולנו שואפים לחיים בהם נוכל לפחות ליהנות מרכב חדש כל כמה שנים, טיסה או שתיים לחו"ל בשנה ואולי איזה בית נחמד באזור המרכז. והאמת… אין שום סיבה שלא נצליח לעשות זאת.

הצלחה כלכלית

ההצלחה הכלכלית שלנו תלויה קודם כל ביכולת שלנו להגדיר יעדים. החל מהיעד הגדול (לדוגמה 10 מיליון דולר בעשרים שנה) ועד לכל היעדים הקטנים בדרך אליו. בעצם העובדה שאנחנו עושים כל פעולה כשהמטרה עומדת לנגד עינינו, אנחנו מגבירים את החשיבות שלה והופכים אותנו למחויבים יותר להצלחתה. זה נכון בעבור אנשי מכירות שמחליטים לעמוד ביעד מכירות חודשי, וכן ביזמים שצריכים לקבל החלטות הרות גורל לגבי השקעות מסוכנות. כדי שנוכל להצליח כלכלית בחיים אנחנו צריכים לפתח מערכת פיננסית אסטרטגית אישית, בה נעבוד על פי כללים וחוקים שיאפשרו לנו לקיים אורח חיים יציב, וכן לפנות פנאי להזדמנויות חדשות.

הצלחה כלכלית

גרנט קרדון

מכללת בי ריץ' להצלחה פיננסית הינה הזכיינית הבלעדית לחומריו של המיליארדר גרנט קרדון. הקורסים במכללה כוללים את כללי היסוד להתנהלות כלכלית נכונה, וכן טיפים איך להיות תותח מכירות והשקעות מניסיונם של מומחים. בין הכללים הרבים ניתן למצוא את חוק ה-40 של קרדון, שטוען ש-60% מההכנסה שלנו צריכה לספק לנו את אורח החיים בו אנו חפצים, ואילו ה-40% הנוספים מוכוונים להגדלת ההכנסות והתשתית הכלכלית שלנו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content