Skip to content
30.11.2020

איך לעשות להרוויח כסף מהיר

רבים תוהים איך לעשות כסף גדול / להרוויח כסף מהיר ומוצאים את עצמם מחפשים אחר הזדמנויות טובות להשקעה ומסחר. אחת מתופעות הלוואי אצל משקיעים חסרי ניסיון היא ההחלטה להשקיע בטרנדים, ולנסות לרכב על גלים רגעיים של דרישות השוק. כך לדוגמה, לא מעט אנשים מצאו את עצמם מנסים "לעשות מכות" בתקופת הקורונה עם ניסיונות יבוא והפצה של מצרכים כגון מסיכות, כפפות ועוד שלל מוצרים. אך למען האמת, אחד מכללי הברזל של מולטי מיליונרים ומיליארדים כמו גרנט קרדון, הוא שכדי להצליח- עדיף להשקיע בעצמך, במקום להשקיע בטרנדים.

איך לעשות / להרוויח כסף מהיר

אז בעוד טרנדים יכולים להניב פירות בטווח זמן קצר יחסית, הם מצריכים מאיתנו זמן ואנרגיה רבים שמתבזבזים על פרויקטים חסרי עתיד. טרנדים באים והולכים וכשמם כן הם- טרנדים. הם יכולים לקדם אותנו בדרך לצבירת ההון שהגדרנו לעצמנו, אבל הם לא יכולים לקדם אסטרטגיה רחבה של יצירת הכנסות עקביות (ואף פסיביות). כדי להצליח בקנה מידה של מיליונרים, משקיעים צריכים למצוא את הדרך להשקיע בבנייתן של מערכות בעלות עתיד, שיכולות לספק הכנסות רציפות ולהתפתח לכיוונים נוספים. בעיה נוספת של טרנדים היא חוסר הבהירות לגבי הצלחתם, וחוסר הניסיון הכרוך בהתפרצות לשווקים לא מוכרים. השקעות באשר הן ללא ספק מצריכות לקיחת סיכונים והחלטות מהירות, אך הן צריכות להיעשות מתוך מחשבה רחבה יותר של בניית מערכת כלכלית אפקטיבית ונכונה.

איך לעשות להרוויח כסף מהיר

גרנט קרדון מכללת בי ריץ'

גרנט קרדון נחשב לאחד מן המומחים בעולם לנדל"ן, פיננסים ומכירות. בשנים האחרונות הפך לאחד מן המנטורים הבולטים בתחום, וכעת חומריו מתורגמים לראשונה ומגיעים לישראל. מכללת בי ריץ' הינה מכללה שמטרתה לסייע לאנשים להפוך תפיסות אישיות וכלכליות, ולהדריך אותם בדרך לחשיבה והצלחה כלכלית נכונה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content