Skip to content
30.11.2020

איך לעשות כסף גדול

רבים תוהים איך לעשות הרבה כסף בזמן קצר ומוצאים את עצמם בוחרים בין שני סוגים של מסלולים- האחד הוא הדרך הבטוחה ביותר של לימודים אחר מקצועות "מבטיחים" (הנדסה, רפואה וכו'), והשני הוא חיפוש אחר כסף מהיר של השקעות לא יציבות בהזדמנויות אקראיות. אך למען האמת, אם נלמד מאנשים שהגיעו להצלחה בחייהם- נגלה שהדרך הנכונה להצליח בחיים היא איפשהו באמצע. הדרך להצלחה כרוכה ביכולת שלנו להיות מתודיים, להציב מטרה ולבנות לה יעדים, לפתח מסוגלות לקבלת החלטות מושכלות, ובתוך כל זה, ללמוד כיצד לקחת סיכונים ולהסתגל לשינויים. השקעה מסוכנת, כמו משרת שכיר יציבה, הם שניהם כלים ותו לא בדרך למטרה גדולה משותפת.

איך לעשות כסף גדול

אז כדי שנצליח לעשות כסף גדול, אנחנו קודם כל צריכים להבין מה זה כסף גדול- כמה זה מספיק, כמה זה סביר. האם מיליון שקלים הוא סכום נאה אליו אנחנו צריכים לשאוף? אולי שלושה מיליון? אז כדי שנוכל להתחיל, חשוב שנבין שכדי ליהנות מאורח חיים סביר בישראל של ימינו, סכומים כמו שניים או שלושה מיליון שקלים הם לא קרובים אפילו למטרה אותה אנחנו צריכים לגבש בטווח של כמה עשרות שנים. במדינה בה יוקר המחייה הולך ועולה בקצב משמעותי ומחירה של דירה ממוצעת הוא למעלה ממיליון וחצי שקלים, אדם שרוצה להצליח צריך לשאוף בקריירה של ארבעים שנה צריך לשאוף לסכומים שיותר קרובים לעשרה מיליון מאשר למיליון.

איך לעשות כסף גדול

הגדרת יעדים

אחד מן האלמנטים החשובים ביותר עליו גרנט קרדון מרצה כבר שנים הוא היכולת שלנו להגדיר יעד, בין אם מדובר במטרה להצלחה כלכלית סופית או ביעד אסטרטגי נקודתי. ועל אף כי יעדים הם אינדיווידואליים ולכל אחד נקודת פתיחה שונה, כל יעד באשר הוא ניתן להשגה- וזו נקודת הפתיחה של מכללת בי ריץ'.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content