Skip to content
18.01.2021

קורס לאנשי מכירות

עשרים אלף? שלושים אלף? אולי חמישים? כמה בן אדם צריך להרוויח בישראל כדי להיחשב מצליח?

האם העובדה שאני מוכר בארבעים אלף שקל בחודש אומרת שהצלחתי כלכלית? אז כנראה שלא. ישנם לא מעט אנשי מכירות שמצאו את עצמם מאבדים את הכול, או שמגלים אי שם בדמי הקריירה שלהם, שבראייה לאחור הם היו עבד רודף לכל שקל. למען האמת, אנשי המכירות הטובים ביותר בעולם יגידו שההצלחה הפיננסית שלהם מצויה בעובדה שהם עדיין לא הצליחו להתעשר, וזה לא משנה אם ההון שלהם מוערך במיליארדים. כי "עושר" הוא מושג סובייקטיבי בלבד, והוא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאיש מכירות.

קורס לאנשי מכירות

תודעת רעב

קורס לאנשי מכירות של מכללת בי ריץ' הוא קורס שנשען על חומריו של המיליארדר והמנטור גרנט קרדון. קרדון מוערך בשני מיליארד דולרים, ואת הונו עשה מאימפריית מכירות אותה החל להקים בסוף שנות העשרים לחייו. אחד מן הדברים שקרדון אומר שוב ושוב הוא שהוא מצוי בתודעת רעב, במצב שבו הוא עדיין נלחם להגדיל את הכנסתו ואת הונו. היכולת שלו לשאוף גבוה, גורמת לו לדרוש מעצמו יותר, ועם הזמן הוא מגלה בעצמו יכולות חדשות ואף מגיע ליעדים עליהם כלל לא חלם. קורס אנשי מכירות במכללת בי ריץ' הוא קורס שמעביר את עקרונות המכירה של קרדון, החל מתודעת הרעב אותה הוא מקדש, ועד לטכניקות פרקטיות המותאמות למכירה טלפונית, אינטרנטית או פנים אל פנים.

הקורסים של המכללה

הקורסים במכללת בי ריץ' כוללים אסטרטגיות ליצירת מקורות הכנסה מרובים, אימוני כלכלה וכסף, סודות של מיליונרים, טעויות נפוצות עם כסף, קורס לאנשי מכירות ועוד. במהלך חייו, קרדון הקים שבע חברות מצליחות עם מחזורים שנתיים של מאות מיליוני דולרים, שכולן מושתתות על הרצון להצליח יותר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content