Skip to content
18.01.2021

קורס אנשי מכירות

בימינו, חשוב להכיר כי ניתן לעשות קורס אנשי מכירות תוך זמן קצר מאד.

ככל שהעולם משתנה סביבנו והטכנולוגיה מתפתחת, אנחנו מבינים כי תפיסות והנחות על פיהן חיינו, הולכות ומאבדות את תוקפן. כך לדוגמה, התפיסה כי אדם צריך לבחור מקצוע אחד בחייו מתחילה להתערער. בעבר, התרגלנו להאמין שאנחנו צריכים לרכוש השכלה במשך שלוש או ארבע שנים, ולנתב את הידע שלנו לכדי קריירה סביב מקור פרנסה יחיד ויציב, אך היום, יותר ויותר אנשים מבינים כי הם יכולים להיות מורים ובנוסף גם אנשי מכירות, או סוחרי רכב ובנוסף מנהלי קמפיינים ברשת.

קורס אנשי מכירות

יצירת מקורות הכנסה מרובים

למען האמת, מולטי מיליונרים ומיליארדרים בכל העולם טוענים כי מה שמפריד בין אנשים רבים להצלחה כלכלית בהגדרה, היא העובדה שהם דורכים במקום. הם מקובעים על מקור הכנסה אחד ומנסים להגדיל אותו במדרגות נמוכות ועקביות מדי כמה שנים. מי שרוצה להצליח באמת מבחינה כלכלית, חייב לשנות תפיסה ולהבין כי היכולת שלנו להתעשר טמונה ביכולת שלנו לפתח תשתית פיננסית מלאה, שהמקצוע העיקרי שלנו מהווה רק את ההכנסה המרכזית (אם בכלל) ולא ההכנסה כולה. הכנסות נוספות יכולות להיכנס ממכירות באינטרנט, מהשקעות בבורסה או בנדל"ן, ואפילו מעסקאות תיווך ומסחר קטנות באתרי אי קומרס. הרעיון הוא שאנחנו לא נשענים על הכנסה אחת, ולכן, במידה והיא נפגעת אנחנו עדיין נהנים מאיתנות כלכלית.

מכללת בי ריץ'

קורס אנשי מכירות במכללת בי ריץ' הוא קורס בעל היסטוריה ענפה אותו כבר עשו מיליוני אנשים ברחבי העולם. זאת משום שהקורסים של מכללת בי ריץ' הינם קורסים במכירות שלקוחים מהכשרות המנטורינג של איל המכירות האמריקאי גרנט קרדון. בהרצאותיו, מסביר קרדון על החשיבות הרבה של יצירת מקורות פרנסה מרובים כתנאי הכרחי להצלחה כלכלית בחיים.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content