Skip to content
18.01.2021

הצלחה פיננסית

כולנו רוצים להצליח כלכלית. העולם לא נהיה קל יותר והדרישה מאיתנו בתור אנשים שעתידים לפרנס את עצמנו ואת משפחתנו רק הולכת וגדלה.

אנחנו רוצים לקנות בית, לגדל שלושה ילדים, שני כלבים, לטוס פעם או פעמיים בשנה לחו"ל ולהחליף את האוטו מדי שנתיים. אנחנו בוחרים במקצועות שונים ומקימים עסקים מאינספור השווקים הקיימים בעולם במטרה להצליח כלכלית, עובדים חמישים שעות בשבוע ומצליחים להשיג כמעט את כל מה שאנחנו רוצים מבלי שנוכל להשתמש בזה. על כן, עולה השאלה מה היא הצלחה פיננסית בכלל, ולמה כל כך הרבה אנשים חושבים שהם עשו זאת למרות שהם רחוקים שנות אור מהצלחה כלכלית אמיתית?

הצלחה פיננסית

הצלחה פיננסית

הצלחה כלכלית ההגדרה האמיתית היא היכולת שלנו לייצר הגדלה מתמדת בהכנסות שלנו, באופן שבו אנחנו לא צריכים להשתעבד לייצור שלהן. בספריו של גרנט קרדון חוזר שוב ושוב עיקרון ה- 40, אותו הוא מלמד כבר שנים רבות. עיקרון זה מורה שהמתכון להצלחה כלכלית הוא היכולת שלנו להשתמש ב-40% מההכנסה החודשית שלנו לטובת השקעה בערוצי הכנסה נוספים. זאת לאחר שבילינו, פרנסנו והגשמנו עוד איזה חלום קטן בכל חודש. היכולת שלנו לייצר משכורות בסדר גובה כזה ש-60% מהן מספיק לנו, מאפשרת לנו להשקיע את הכסף באופן שיעבוד בשבילנו, וכך, איכות החיים שלנו תישמר גם במקרים בהם ההכנסה המרכזית שלנו תיפגע. בין אם זה כי יצאנו לחופשה והפסקנו לעבוד, ובין אם זה משום שאנחנו סובלים מאובדן כשירות עבודה.

בי ריץ' המתכון להצלחה

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי בדגש על חינוך להצלחה כלכלית. הקורסים שלנו נבנו בשיתוף עם גרנט קרדון, מתוך אמונה שהצלחות כלכליות מגיעות דרך פיתוח אסטרטגיה אישית והתמדה בטכניקות שמייצרות רשת פיננסית עוצמתית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content