Skip to content
18.01.2021

קורסים במכירות

ישנם לא מעט קורסים במכירות אותם ניתן למצוא במגוון פלטפורמות- החל ממכללות, דרך מורים פרטיים ועד להרצאות ביוטיוב.

בקורסים למכירות לומדים מגוון טכניקות למכירה, וביניהן, שיעורים לעמידה מול קהל, פיתוח יכולות לתקשורת בין אישית, שימוש בשפת גוף, ומכירה מתוך ביטחון ואמונה במוצר ובעצמנו. ישנם מספר כללים בסיסיים אותם למדים בקורס מכירות למקצוענים: לדוגמה, הכלל כי חייבים לכבד כל לקוח באשר הוא (בין אם הוא עתיד להשקיע מאות אלפים דולרים או רק עשרה שקלים), העובדה כי צמד המילים "לא מעוניין" הוא תמיד רלוונטי רק באופן מוגבל וזמני, וההנחה ששיחות הפלואו- אפ הן עיקר העבודה של קריירת מכירות.

קורסים במכירות מומלצים

אחד מקורסי המכירות המוצלחים בעולם הינו קורס המכירות של גרנט קרדון- האדם שעשה אימפריה של מיליארדים ממכירות והפך למנטור הגדול ביותר בימינו בתחום. קרדון התחיל את שנות העשרים לחייו כשהוא חסר כל, ואי שם במהלך העשור הזה הבין שהוא כאן כדי להגשים חלומות. עד גיל שלושים עשה את מיליון הדולר הראשונים שלו, ובמשך שלושים השנים שלאחר מכן הקים שבע חברות מכירות ואי קומרס מצליחות, רכש למעלה מארבעת אלפים נכסים, ייעץ לחברות ענק כמו גוגל ואפל, ופתח אקדמיה למכירות המושתתת על שמונה רבי המכר שלו. אחד מן הדברים ששמו את קרדון על מפת המנטורינג, היא שיטת ה- 10X שלו, הנוגעת למכירות ולדרך חיים כמקשה אחת של שאיפה פי 10 ודרישה מעצמך פי 10.

קורסים במכירות

בי ריץ'

עכשיו, התכנים של קרדון מגיעים לראשונה לישראל כשהם מתורגמים ומותאמים לתרבות ולמציאות הישראלית. מכללת בי ריץ' הוקמה על ידי מספר יזמים ואנשי מכירות מצליחים, במטרה למסד תרבות של הצלחה כלכלית בארץ. המכללה היא בעלת התכנים הבלעדית והנציגות הרשמית של גרנט קרדון בישראל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content