Skip to content
30.11.2020

עמידה מול קהל באנגלית

לא פעם בחיים אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה של עמידה מול קהל באנגלית כחלק מהמסע שלנו. לפעמים מדובר בקהל שלו נעשה הרצאה, ולפעמים בפגישה עם הוריה של הבחורה שרק היכרנו. בין כה וכה, אנחנו נצטרך לתקשר בשפה שהיא לא שפת האם שלנו והיא לא הסביבה הטבעית אליה אנחנו רגילים. אנחנו עלולים להיתקע עם אוצר מילים ולגלות שאנחנו מתחבטים עם בעיות תחביריות או מבטא קשה. אבל למען האמת, כל זה כלל לא משנה משום שליכולת שלנו לשלוט בשפה או במבטא יש משמעות כמעט אפסית אל מול הביטחון העצמי שלנו.

עמידה מול קהל באנגלית

ביטחון עצמי, אותו רוכשים מתוך אמונה בעצמנו ובמוצר שאותו אנחנו מוכרים, מתעלה על כל פער שיש לנו, וזאת משום שהוא מעל הכול פונה לרגש ומייצר הזדהות בין הקהל שלנו ובינינו. כאשר מדובר בפרזנטציה או במכירה, היכולת שלנו להכיר בפער שלנו היא חלק מפיתוח ושיפור הביטחון העצמי שלנו. הכרה בחסרונות שלנו היא קריטית כדי שנצליח לעמוד מול קהל, ואף קריטית להצלחה בחיים בכלל. רק מתוכה נצליח להשתמש ביתרונות שלנו ולנצל את החסרונות לטובתנו. במקרה של עמידה מול קהל בשפה זרה, נואמים רבים מפנים את הקשב של הקהל לטעויות שלהם וצוחקים על עצמם כדי ליצור הזדהות.

עמידה מול קהל באנגלית

מכללת בי ריץ' להצלחה

עמידה מול קהל, באיזו שפה שלא תהיה, היא אירוע מלחיץ בפני עצמו- גם בעבור שחקנים, מרצים ומנטורים. מכללת בי ריץ' מכשירה אנשי מכירות, מנכ"לים ויזמים בקורס עמידה בפני קהל מתוך ביטחון בעצמם ובדרך בה הם צועדים. המכללה הינה מכללת פיתוח אישי בדגש על הצלחות פיננסיות, וקורסיה מועברים באופן מקוון, בליווי סרטונים וחומר כתוב. המכללה הינה הנציגות הבלעדית של המיליארדר גרנט קרדון בישראל, ובה ניתן ללמוד על סודותיהם של האנשים המצליחים בעולם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content