Skip to content
29.10.2020

קורס עמידה בפני קהל

איך אנחנו יודעים כיצד לבחור קורס עמידה בפני קהל שיסייע לנו במכירות? ניתן למצוא היום קואוצ'רים, מנטורים ובתי ספר רבים המציעים קורסים פיתוח כישורים לעמידה מול קהל. מלבדם, ניתן למצוא אינספור הרצאות ביוטיוב או ספרי הדרכה שמובילים צעד אחר צעד לבניית ההרצאה המושלמת. מאידך, חשוב לזכור שישנו פער עצום בין היכולת שלנו להעביר הרצאה קוהרנטית בקצב דיבור נעים, לבין היכולת שלנו להניע את האנשים שמולנו לפעולה ולסגור עסקאות שיניבו לנו רווחים. קורס איכותי לעמידה מול קהל הוא קורס שמצליח להקנות לנו את הטכניקות לתקשורת עם קהל, אך גם לסייע לנוע לעבור טרנספורמציה תודעתית ששמה את אותו אירוע בפרופורציות הראויות לו ומגדירה את חשיבותו בדרך שלנו להגדרת יעדינו.

קורס עמידה בפני קהל

אחד מן היסודות הבסיסיים החשובים להצלחתנו כאנשי מכירות, הוא ההכרח להגדיר את היעד שלנו ולסמן מהי ההצלחה אליה אנחנו שואפים. בין אם מדובר בעשרה או במאה מיליון שקלים, היכולת שלנו להגדיר יעד איכותי ונכון, שופכת אור על כל היעדים הרבים בדרך שלנו להצלחה עד לרזולוציות הנמוכות ביותר. החל מיעד ההכנסה השנתי שלנו, דרך אסטרטגיה למציאת אפיקי הכנסה נוספים ועד לטכניקות מכירה אותן ניישם ברגע שנעמוד מול הלקוח הפוטנציאלי ונגרום לו להגיד "כן". היכולת שלנו לעמוד מול קהל ולמכור כמו שצריך, נשענת בצורה קריטית על היכולת שלנו למקד את הפוקוס במטרה שלשמה התייצבנו בסיטואציה הזו, ובמשמעותה של הצלחתה.

קורס עמידה בפני קהל

גרנט קרדון ובי ריץ'

מכללת בי ריץ' הינה הזכיינית הבלעדית לקורסים ולחומרים של המנטור גרנט קרדון. קרדון בנה אימפריית מכירות ונדל"ן והכשיר במהלך חייו אנשי מכירות ומרקטינג רבים איך להצליח בחיים ולהצלחה פיננסית בלתי מעורערת. עמידה בפני קהל היא מן האלמנטים החשובים לאנשי מכירות והיא מלווה אותנו לכל אורך חיינו המקצועיים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content