Skip to content
18.01.2021

לימוד מכירות

למה הדופק שלי עולה? למה אני מגמגם? מהיכן הגיע פיק הברכיים הזה? אלו רק קומץ שאלות שעלו במוחם של אנשים אשר סובלים מחרדת במה. בעצם מדובר בתגובות פיזיות שמגלמות את חוסר הביטחון והחרדה שלנו מסיטואציה בה אנחנו עומדים מול קהל. אנשים הסובלים מחרדת במה יותר מכל הם אנשי מכירות, וזאת משום שיש משמעות עצומה ליכולת שלהם לתקשר עם הלקוח. היכולת שלנו למכור נשענת רבות על היכולת שלנו ליצור מערכת יחסים של אמון עם הלקוח הפוטנציאלי, במהלכה הוא סומך עלינו שנמכור לו משהו שיפתור לו איזושהי בעיה. אם אנחנו משדרים חוסר ביטחון, הוא יכול להתפרש כחוסר ביטחון במוצר ובאפקטיביות שלו.

לימוד מכירות

עמידה מול קהל הוא דבר אשר לומדים בקורס מכירות למקצוענים במכללת בי ריץ'. ישנן לא מעט טכניקות להתמודדות עם עמידה מול קהל, והן כוללות אימונים מנטליים והכנה יסודית, אך גם שינויים מהותיים בתפיסות חיים. אחד מן הדברים שמסייעים יותר מכל הוא יצירת מבנה קוהרנטי לדרך הצגת המוצר אותו אנחנו רוצים למכור. כך, אנחנו ממזערים את הצורך באלתורים או בניסיון לזכור את כל הדברים שחשוב לנו להגיד. ברמות המאקרו, הכנה למכירה כוללת גם עבודה אסטרטגית של הצבת יעדים ויצירת תודעת רעב. אנשי מכירות מצליחים, מאמנים את עצמם לרצות לבצע את המכירה הספציפית הזאת (באשר תהיה) יותר מכל, כאילו היא חשובה יותר מכל המכירות שהגיעו לפני ויגיעו אחריה.

לימוד מכירות

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' היא מכללה מקוונת לפיתוח אישי פיננסי, והיא הנציגה הרשמית והבלעדית של גרנט קרדון בישראל. הקורסים שלנו כוללים טיפים למכירות, טעויות נפוצות עם כסף, יצירת מקורות הכנסה מרובים, עשרה צעדים בדרך למיליון ועוד. גרנט קרדון נחשב היום למנטור הבולט והמוביל בעולם בתחום המכירות, ועתה, הוא מגיע לישראל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content