Skip to content
התפתחות אישית
31.03.2021

התפתחות עצמית

התפתחות עצמית היא אחד מן התהליכים היחידים בחיינו שאף פעם לא נפסק. למען האמת, לאנשים שלא מתורגלים על עבודה אישית, זה עלול להישמע מאד מפחיד. אנחנו הרי רגילים שבקצה של כל תהליך ישנו איזשהו סיום, איזשהו שיא אליו הגענו – פסגה. מאידך, התפתחות אישית היא תהליך שיכול ורצוי שילווה אותנו כל עוד אנחנו חיים, ובו זמנית מתרחשים לא מעט שיאים במהלך הדרך. האמת היא שהאנשים המצליחים בעולם לעולם לא יוצאים לפנסיה, ותמיד מחפשים את הפרויקט הבא, את הזירה החדשה לחקור ולכבוש. התפתחות אישית היא תהליך של למידה שיותר מהכול, היא דרך חיים.

התפתחות עצמית

כדי שנהיה מסוגלים להתפתח, אנחנו חייבים להיות מסוגלים לפתח מודעות למצב בו אנחנו נמצאים וזאת בעזרת קורס ביטחון עצמי. אם לא נצליח להגדיר את נקודות המוצא שלנו, לא נהיה מסוגלים לפתח מטרות גבוהות ורחוקות יותר. וזה אולי הדבר הקשה יותר מכל. רובינו נאבקים ביכולת למצב את עצמנו בסיטואציה של כישלון, או של חוסר הצלחה, ולהכיר בעובדה שאנחנו לא נמצאים במקום שאנחנו רוצים ויכולים להיות. המנטור גרנט קרדון, מייסד שיטת ה- 10X, טוען שכדי להצליח בחיים ולעשות כסף, אנחנו צריכים להגדיר את המקום בו אנחנו נמצאים, לשאוף לחיים פי 10 טובים יותר ולדרוש מעצמנו פי 10 מאמץ ממה שהשקענו עד כה בחיינו. בין אם מדובר בשאיפה לטייל בכל העולם או בשאיפה להרוויח מיליארד דולר – הצעד הראשון הוא להכיר במצבינו כעת.

התפתחות אישית

שיטת ה-10X

10X החלה כסגנון החיים אותו חי קרדון ועליו כתב בספרו בשנת 2011. מאז ועד היום, הספר הפך לרב מכר והשיטה לתנועה שרק הולכת וגדלה, ומובילה קהילה של אנשים שהלכו בדרכו של בקרדון והצליחו. כעת, מכללת בי ריץ' מביאה לראשונה ובעברית את שיטותיו ותורתו של גרנט קרדון.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content