Skip to content
30.11.2020

דרכים לעשות כסף

ישנן לא מעט דרכים לעשות כסף במציאות בה אנו חיים היום. בשנים האחרונות עלתה למודעות הקולקטיבית התובנה כי הכנסה אקטיבית לבדה איננה מספיקה כדי שנצליח לנהל אורח חיים סביר במהלכו נוכל גם להבטיח את עתידנו וגם ליהנות מן ההווה. כולנו מחפשים כל הזמן דרכים איך לעשות כסף גדול כדי שנהיה מסוגלים להגשים את חלומותינו, או לפחות להבטיח לעצמנו חיים תקינים גם בעתות משבר. הכנסות פסיביות הן דבר חשוב מאד, ומלבד העובדה שהן מאפשרות לנו לחלום רחוק יותר, הן גם מאפשרות לנו מדי פעם להוריד רגל מהגז, לצאת לחופשה וליהנות מאורח החיים בשבילו עבדנו.

דרכים לעשות כסף

בשנים האחרונות שמו של המיליארדר גרנט קרדון עשה הדים רבים, כשאימפריית הנדל"ן והמכירות שלו המריאה שחקים, ושוויו נאמד היום בשני מיליארדי דולרים. קרדון נחשב היום לאחד מן המנטורים הבולטים בעולם בתחום הפיננסים והמכירות ואחת מן הגישות החשובות עליהן הוא מסביר בכל פעם מחדש, היא גישתו לבחירת השקעות מושכלות. מתוך הרצון שלנו לעשות כסף, ולעשות אותו מהר, אנשים רבים חוטאים בהשקעות בשווקים בהם הם כלל לא מבינים, ומוצאים את עצמם מסתבכים והולכים כמה צעדים לאחור בדרכם לבניית ההון אותו שאפו לצבור. לקיחת סיכונים חשובה כדי להצליח, אך גם היא צריכה להיעשות מתוך החלטה מושכלת של רווח והפסד, כשהמטרה שלשמה סיכנו את כספינו עומדת לנגד עינינו.

דרכים לעשות כסף

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי ופיננסי, והיא מהווה את השלוחה הישראלית הבלעדית של גרנט קרדון. הקורסים במכללה כוללים חומרים שונים, שיטות ורעיונות להרוויח כסף אותם מרצה קרדון בהרצאותיו כבר שנים- החל מטיפים סודיים של מיליארדים, חוקי יסוד כגון חוק ה- 40%, תפיסת החיים אותה מכנה 10X ועוד. הקורסים השונים נוגעים לאנשי מכירות, יזמים ואנשים שרוצים לעשות שינוי מהותי בחייהם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content