Skip to content
30.11.2020

שיטות רעיונות להרוויח כסף

שנת 2020 התגלתה כשנה המאתגרת ביותר בעשרות השנים האחרונות, והיא העמידה מראה אמיתית אל מול ההתנהלות של רבים מאיתנו. על אף שכולנו שמענו בשלב זה או אחר שאנחנו צריכים לאמץ חשיבה כלכלית שלוקחת בחשבון עתות משבר, רובינו חיים מתוך גישה מקצועית וקרייריסטית של "יש לי מספיק בשביל החיים שאני רוצה לעצמי". וזו באמת שאיפה לגיטימית- בעוד חלקנו שואפים לחיים בהם נוכל להגשים את כל חלומותינו, אחרים מחפשים אורח חיים בורגני ויציב. השאלה היא, עד כמה אורח החיים הזה באמת יציב, והאם אנחנו מסוגלים להמשיך ולחיות אותו גם בעתות משבר?

שיטות / רעיונות להרוויח כסף

אז בין אם אנחנו מכוונים לאורח חיים כזה או אחר, אנחנו חייבים להיות מסוגלים להמשיך ולקיים אותו גם במקרים של מגיפה, או של תאונה, או אפילו בעת פיטורים. לשם כך, אנחנו חייבים להיות מסוגלים להשתמש במספר כללים בהם מולטי מיליונרים דוגלים, ולאמץ תפיסות חשיבה חדשות. לדוגמה, חוק ה-40 של גרנט קרדון שאומר אנחנו חייבים לייצר הכנסה שארבעים אחוז ממנה תלך להשקעות, ושישים אחוז יספיקו לנו כדי לנהל את אורח החיים בו אנו חפצים. גישה נוספת חשובה קוראת לפיתוח מתמיד של שיטות / רעיונות לעשות כסף בערוצים חדשים. לא רק שאנחנו צריכים לכוון להכנסה מרכזית שיוצרת עתודות, אלא גם להכנסות מהצד שיכולות להמשיך ולהגדיל את ההון שלנו כשההכנסה המרכזית נפגעת.

שיטות רעיונות להרוויח כסף

גרנט קרדון

קרדון נחשב לאחד מן המנטורים הבולטים בישראל, וסיפור חייו מהווה השראה לרבים- מבחור צעיר וחסר כל בן עשרים שהפך למיליארדר בכוחות עצמו. כללים ומתודות אותן פיתח קרדון בחייו מגיעות לראשונה לישראל בקורסים של מכללת בי ריץ' לפיתוח אישי ופיננסי, אשר מאמינה כי אף פעם לא מאוחר לעשות את השינוי, ולצאת לדרכים חדשות להצלחה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content