Skip to content
קורס העצמה אישית
10.04.2021

קורס העצמה אישית

שמו של גרנט קרדון נהגה בפיהם של אנשי ומנהלי המכירות הטובים בעולם בשנים האחרונות, בתור מי שתפיסתו היוותה בעבור רבים את הדרך להצלחה. לאחר שכתב שבעה רבי מכר שתורגמו לעשרות שפות, הקים מכללה בה למדו למעלה מ-220 אלף אנשים, פרסם סרטונים שזכו לעשרות מיליוני צפיות והוגדר על ידי פורבס כמאמן השיווק והמכירות מספר אחת בעולם- גרנט קרדון נחשב היום לא רק להצלחה מסחררת כאיש עסקים, אלא גם כמנטור המוביל ביותר בתחום. החברות בהן מחזיק קרדון מוערכות ביותר משני מיליארד דולרים, בבעלותו למעלה מארבעת אלפים נכסים, והוא מנהל שבע חברות מכירות אותן הקים.

קורס העצמה אישית

לראשונה בישראל ניתן למצוא את הקורסים של גרנט קרדון, ובעברית. מכללת בי ריץ' היא מכללה אינטרנטית שהוקמה בשותפות של כמה יזמים ואנשים עסקים ישראלים שהחליטו כי הגיע הזמן לנצל את הקרקע הכלכלית הפורייה בישראל, ואת הפוטנציאל הגלום במוסר העבודה הישראלי, כדי להוביל לחשיבה פיננסית חדשנית. בשיתוף עם מכללת גרנט קרדון הישראלית, בי ריץ' הינה הזכיינית הרשמית והבלעדית של ספריו, הרצאותיו וחומריו של קרדון, והקורסים שלו שוכתבו כולם כך שיתאימו למציאות הישראלית של שנת 2021. קורס העצמה אישית הוא קורס אשר מכווין ישראלים לרדוף אחרי החלומות שלהם ולהאמין כי ביכולתם להשיג כל אשר יחפצו בו, וזאת בלבד שידרשו מעצמם את כל מה שיידרש כדי להגשים את היעדים שלהם.

קורס העצמה אישית

 

הקורסים של המכללה

במכללה ניתן למצוא קורס מכירות ושיווק בהם למדים הסטודנטים טכניקות מכירה, עמידה מול קהל ופיתוח אסטרטגיה כלכלית. ישנם קורסים המלמדים על חשיבה כלכלית והתנהלות נכונה עם כסף, ובהם ניתן למצוא את חוקי ה- 95/5 או עקרון ה-40%. כל קורסי המכללה מתאימים לאנשי מכירות, יזמים ובעלי עסקים, אך גם לאנשים שפשוט רוצים להצליח בחיים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content