Skip to content
מקורות הכנסה נוספים
31.03.2021

מקורות הכנסה נוספים

מקורות הכנסה נוספים הם דבר שחוזר על עצמו שוב ושוב בכל הרצאה, בכל וובינר ובכל ספר של אנשים שמדריכים איך לעשות כסף. זה אלמנט הכרחי שמשותף לכל האנשים המצליחים בעולם, ונחשב היום למרכיב הסודי שהוא כבר לא כל כך סודי, ולא ברור למה אנשים מתקשים להפנים אותו. במיוחד בעידן של אינטרנט מהיר, כשכל השווקים זמינים לנו כל הזמן בצורה דיגיטלית, ואנחנו מסוגלים לעשות המון פעולות פיננסיות מבלי להתאמץ בכלל. אין שום סיבה שאנשים יחזיקו היום במקצוע אחד, ואם תשאלו מנטורים כמו גרנט קרדון, הם יעידו כי אחד מהמרכיבים החשובים להצלחה הוא פיתוח של אפיקים פיננסיים, וחשוב שיהיו בהם גם אפיקים פסיביים.

מקורות הכנסה נוספים

הכנסה פסיבית היא דבר מצוין שכדאי להשקיע בו. על אף שלוקח זמן לפתח מנגנון שמכניס כסף מעצמו, ברגע שאנחנו עושים את זה, אנחנו גם מייצרים עתודות לעת משבר, אבל גם מתפנים להשקיע יותר בעצמנו ובערוצים המרכזיים שמסבים לנו סיפוק מקצועי רב יותר. גרנט קרדון מזכיר פעמים רבות את חוק ה-40 שלו, שטוען כי אדם אמור להיות מסוגל להתקיים לחלוטין (ולעשות כל מה שהוא רוצה) עם שישים אחוז מההכנסה שלו. ואילו ארבעים האחוזים הנוספים אמורים להיות כסף זמין איתו ניתן להשקיע ולנצל הזדמנויות. כדי שנצליח לעשות זאת, אנחנו חייבים לפתח מקורות הכנסה מרובים ועל כן, חלקם חייבים להיות פסיביים, אחרת לא יהיה לנו פנאי ליהנות מכל ההכנסות הללו.

מקורות הכנסה נוספים

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' היא מכללה לפיתוח תודעה ותרבות כלכלית שמלמדת גם קורס מכירות ושיווק. היא נוסדה בשיתוף של מספר יזמים ובעלי עסקים ישראלים עם גרנט קרדון עצמו. זאת מתוך זיהוי הפוטנציאל הלא ממומש בארץ, ומתוך רצון לסייע למאה אלף בתי אב ישראליים להתקדם בשנים הקרובות לעושר וליכולות פיננסיות עוצמתיות.

 

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content