Skip to content
יצירת הכנסה נוספת
31.03.2021

מקור הכנסה נוסף

אחד מן הטיפים החשובים ביותר של גרנט קרדון להצלחתם של אנשי מכירות הוא לייצר הכנסות נוספות. אם יהיו מושקעים רק במכירות, קצב השחיקה של אנשי המכירות ילך ויגבר ולבסוף הם יאבדו את היכולת והרצון לעשות זאת. בנוסף, טכניקות של מכירה יכולות להיות גם יעילות בזירות נוספות, ואנשים שפיתחו יכולות תקשורת בין אישית, העברת מסרים ושכנוע, יכולים לשמש גם כמדריכים או מנהלים. כישורי מכירה הם רלוונטיים מאד לכל תחומי החיים, אפילו לזוגיות או למערכות יחסים קרובות. אבל האמת היא שהטיפ הזה נכון לא רק עבור אנשי מכירות, אלא לכל אדם באשר הוא, שרוצה לבנות תשתית עוצמה כלכלית בחייו.

מקור הכנסה נוסף

דמיינו לכם שבמקצוע שלכם אתם מסתמכים על הגוף שלכם, ואתם לצורך העניין ספורטאים או אפילו מסאג'יסטים- מה תעשו במקרה של פציעה, דלקת או אובדן יכולות פיזיות מכל סיבה שהיא? זהו? נגמרה הקריירה? אני אחכה להחלים ואחזור להתפרנס? אם נצליח לפתח מקורות הכנסה נוספים שהוא בהכרח שונה מהמומחיות ומההכנסה המרכזית שלנו, נוכל לייצר עתודות לעת צרה. בעצם, זירות הכנסה הנשענות ותלויות ביכולות שונות, גם מסייעות לנו לפתח צדדים נוספים בנו, אך גם (ובעיקר) מקטינות את התלות שלנו ביכולת כזאת או אחרת, או בשוק כזה או אחר. מה קורה לשף שצריך להתמודד עם מגיפה שבגללה סוגרים את כל המסעדות? או לטכנאי שכעת צריך להתחרות ברובוט שעושה את כל מה שהוא עושה רק הרבה יותר מהר? חייבת להיות אופציה ב', ג', ו-ד'.

יצירת הכנסה נוספת

מכללת בי ריץ'

את הקורסים של גרנט קרדון ניתן לעשות בארץ ובעברית במכללת בי ריץ' לפיתוח אישי והצלחה פיננסית. קורסי המכללה מתאימים גם לאנשי ומנהלי מכירות, אך גם לכל מי שפשוט רוצה להצליח בחיים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content