Skip to content
28.10.2020

טיפים לעמידה מול קהל

קוצר נשימה, דופק גבוה ואף רעד קל בברכיים הם כולם תסמינים שכיחים של חרדת במה. חרדת במה היא לא בהכרח חרדה בה אנו לוקים כאשר אנו עומדים על במה אל מול קהל גדול, אלא יכולה גם לקרות במתכונת של אחד על אחד, כאשר אנחנו נמצאים במצב תודעתי של הצגת דבר מה עבור גורם זר. ישנם לא מעט טיפים לעמידה מול קהל ומי שחפץ ביכולות מכירה גבוהות צריך להכיר אותם. רבים לאורך ההיסטוריה יעידו כי אין זה משנה שהיה בידם רעיון מהפכני או מוצר גאוני, חוסר היכולת שלהם למכור אותו הלאה היא זו שהכריעה את גורלו ומנעה מהפוטנציאל שלו להתממש.

טיפים לעמידה מול קהל

עמידה נכונה מול קהל תלויה במספר אלמנטים שצריך להכיר ולתרגל בכל פעם מחדש. בטרם ניגשים להציג רעיון או למכור מוצר, אנחנו צריכים לזכור אלמנטים כגון קצב דיבור, יצירת קשר עין ובניית מבנה קוהרנטי של החומר אותו אנחנו רוצים להציג. אך מעל כל אלו, ניצבת המסוגלות המנטלית שלנו להתייצב אל מול לקוח פוטנציאלי ולשלוט בסיטואציה. היכולת הזו מצריכה עבודה והכנה מוקדמת ותרגולים הנוגעים ליכולת שלנו למקד כל הזמן את המטרה שלשמה באנו, לייצר את הרעב הנחוץ כדי למכור, להאמין במוצר ובעצמנו, ולהגיע עם סל רחב של אסטרטגיות מכירה ביניהן נוכל לשלב – שיטות הנלמדות בקורס עמידה מול קהל.

טיפים לעמידה מול קהל

בי ריץ' גרנט קרדון

גרנט קרדון הפך בשנים האחרונות לאחד מן המנטורים החשובים בעולם לאחר שצבר הון עתק של קרוב לשני מיליארד דולר ממכירות ומעסקאות נדל"ן. מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי ופיתוח יכולות פיננסיות, והיא הנציגה הרשמית של גרנט קרדון בישראל. מטרתה של המכללה היא להוביל כמאה אלף ישראלים בעשור הקרוב, לרמת חיים ויכולות כלכליות שיגדירו מחדש את המושג "הצלחה" בישראל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content