Skip to content
מאמן מכירות
01.04.2021

מאמן מכירות

מאמן מכירות הוא אדם שמסייע לאנשי מכירות לקדם את הקריירה שלהם תוך כדי זיהוי אותם מכשולים שמונעים מהם להתפתח ותרגול טכניקות חדשות או טכניקות ישנות שנשכחו. עבודת המכירות היא מאד סיזיפית, ואם אנחנו לא נשקיע בעצמנו ונדאג לפתח את ההשכלה המקצועית שלנו, אנחנו נלך ונישחק, נהיה פחות אפקטיביים ולבסוף נפרוש. וזה מה שקורה לרוב אנשי המכירות שמסתמכים על יכולות מולדות ולא על הכשרה. בעת אימון מכירות, מנטור להתפתחות אישית מלמד טכניקות מכירה חדשות שקשורות גם לזירות מכירה חדשות, כגון אי קומרס ומסחר באתרים כגון אמאזון, איביי וכדומה. החידושים הטכנולוגיים משפיעים על מקצוע המכירות כל הזמן, ופותחים אפיקי מכירה פוטנציאליים חדשים.

מאמן מכירות מומחה

הבעיה עם מאמני מכירות היא שיש המון כאלו, וזאת משום שכל תחום המנטורינג והקואוצ'ינג הוא תחום פרוץ. כל אדם יכול להכריז על עצמו כמנטור מכירות, אך מעטים האנשים שבאמת יכולים להציג תעודות הצלחה בנושא. מי שנחשב היום למנטור המכירות מספר אחת בעולם הוא גרנט קרדון, אשר עומד בראש אימפריית טמלרקטינג ואי קומרס המגלגלת מאות מיליוני דולרים בשנה. קרדון חתום על שבעה רבי מכר ועל הקמתה של אוניברסיטת המכירות על שמו, אשר בה מנויים למעלה מעשרים מיליון אנשים. קרדון בעצמו יצר לא מעט מיליונרים שעבדו תחתיו או בהשראתו, והלכו צעד אחר צעד במסלול ההצלחה אותו הוא מתווה.

מאמן מכירות

לימודי מכירות בישראל

עתה, ניתן לראשונה ליהנות מתכניו של קרדון שמגיעים לראשונה לישראל, כשהם מתורגמים ומותאמים לכלכלה, לתרבות ולמושגים הישראליים. מכללת בי ריץ' הינה הזכיינית הבלעדית של קרדון בארץ, ובין השירותים אותה היא מציעה, ניתן למצוא את ספריו המתורגמים למכירה, קורס מכירות אשר בנויים על קורסי מכללת קרדון, וכן, תוכנית מנטורינג עם יזמים ואנשי עסקים מצליחים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content