Skip to content
מנטור להתפתחות אישית
31.03.2021

מנטור להתפתחות אישית

מנטור להתפתחות אישית הוא אדם שמטרתו לאמן אנשים כדי למצוא בהם את אותם כשלים פנימיים שמושכים אותם לאחור וחוסמים מהם את הדרך להצלחה. במהלך עבודת מנטורינג, המאמן מתרגל את תלמידיו כיצד לפתח בהם את היכולת לממש את חלומותיהם, ובתוך העבודה כלולים פיתוח של אלמנטים כגון ניהול לוח זמנים, חלוקת אנרגיה, תקשורת בין אישית, קבלת החלטות, ניתוח סיטואציות, פיתוח "רעב" תודעתי ועוד. עבודת מנטורינג היא תהליך שלוקח זמן לא מועט, וישנם אנשים מצליחים שממשיכים להשתמש במנטורים גם לאחר שהגשימו את ייעודם. מדובר במסלול חיים של הצבת יעדים חדשים, למידה אינסופית ועבודה אישית שלא נגמרת בדרך להיות עשיר.

מנטור להתפתחות אישית

מכללת בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי בדגש על פיתוח פיננסי. המכללה הוקמה על ידי מספר יזמים ואנשי עסקים ישראלים, שהחליטו להקדיש מיכולתם במטרה לקדם חינוך כלכלי ולסייע למאה אלף בתי אב בארץ לעלות על מסלול ההצלחה בעשר השנים הקרובות. המכללה הינה הנציגה הרשמית של המיליארדר והמנטור גרנט קרדון, מי שנחשב היום למומחה מספר אחת ולגורו הבלתי מעורער למנטורינג עבור אנשי ומנהלי מכירות. קרדון הקים במו ידיו שבע חברות מצליחות, והוא בעליהם של למעלה מ-8,000 נכסי נדל"ן בארה"ב ובעולם. עם יותר משבעה רבי מכר שתורגמו לעשרות שפות הוא מלמד איך לעשות הרבה כסף, קרדון הקים אוניברסיטה ובה למדו למעלה מ-20 מיליון תלמידים עד כה. עתה, ניתן לקרוא את חומריו וכתביו בעברית לראשונה, וליהנות מהרצאותיו המותאמות לכלכלה ולתרבות הישראלים.

מנטור להתפתחות אישית

הקורסים של מכללת בי ריץ'

הקורסים שלנו מתאימים ליזמים, בעלי עסקים, אנשי ומנהלי ומכירות, אך גם לאנשים שפשוט רוצים להצליח בחיים. הקורסים כוללים התנהלות נכונה עם כסף, טעויות של משקיעים מתחילים וסודות של האנשים המצליחים בעולם. הקורסים כולם הם קורסים דיגיטליים מהם ניתן ליהנות בבית בכל זמן.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content