Skip to content
לימודי מכירות ושיווק
10.04.2021

לימודי מכירות ושיווק

לימודי מכירות ושיווק במכללת בי ריץ' הם לימודים אשר שמים דגש רב על קריירת מכירות מתוך התנהלות כלכלית אסטרטגית. במהלך קורס מכירות ושיווק לומדים דברים רבים וחשובים וביניהם התמודדות עם מצבי לחץ, שינויי תפיסה תודעתיים לגבי דחייה, עמידה מול קהל ושליטה בשיחה, ועוד. וכל אלה הם אלמנטים חשובים מאד המרכיבים אנשי מקצוע איכותיים ומצליחים, אך עם זאת, בהיעדרה של אסטרטגיה כלכלית, לאנשי מכירות קשה מאד להתפתח לאורך זמן. אסטרטגיות כלכליות הן תוכניות עסקיות אישיות שמטרתן להגדיר יעדים ארוכים ורחוקים ששמים כל פעולה בפרופורציה ומקנים לה את המשמעות הראויה לה. משיחת טלפון, דרך פגישה ועד לפעולת המכירה עצמה.

לימודי מכירות ושיווק

לב ליבה של האסטרטגיה השיווקית בלימודי מכירות היא הגדרת המטרה הסופית אליה אנחנו חותרים בסוף התהליך. המטרה הסופית היא הגדרת יעד או חלום לסגנון של אורח חיים, ולאחר מכן, כימות של אותה מציאות לכדי מספרים. לדוגמה – "אני בעוד עשר שנים רוצה לגור בוילה עם בריכה ולטוס שלוש פעמים בשנה לחו"ל, וכדי להשיג את זה אני צריך לעשות חמישה עשר מיליון שקלים". אם נהיה מסוגלים לחלום חלומות ולהעז, ונבצע עבודת מחקר שבמהלכה נבין באמת לכמה כסף אנחנו זקוקים, נדע לייצר תוכנית מפורטת שגוזרת מעשר שנים לאחור – מפורטת לכדי חמש שנים, שנה, חודש, שבוע, יום ומכירה. אם לא נצליח לעשות זאת, יהיה קשה מאד לצפות בהתקדמות אותה אנחנו לכיוון היעד, והשחיקה שבמקצוע תכניע אותנו.

לימודי מכירות ושיווק

בי ריץ'

גרנט קרדון נחשב היום למאמן מכירות מהמצליחים בעולם והונו מוערך ביותר משני מיליארד דולרים. מכללת בי ריץ' מביאה לראשונה את תוכנית המנטורינג שלו שסחפה מיליוני אנשי מכירות בכל רחבי העולם לישראל. במהלך הקורסים נלמדות טכניקות מכירתיות ושיווקיות, והסטודנטים מפתחים אסטרטגיה כלכלית אישית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content