Skip to content
30.11.2020

להרוויח כסף באינטרנט

מדי כמה שנים העולם עובר מהפכה בתרבות המסחר. ניתן לראות לא מעט תחנות במהלך ההיסטוריה- מעבר מסחר חליפין להמצאתו כסף, פתיחתם של הקניונים שהחליפו חנויות בודדות ושווקים, כניסתו של הטלמרקטינג. בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפכה האחרונה בעולם המסחר, והיא כניסתו של האינטרנט. החל מחנויות בגדים, דרך סופרמרקטים ועד למכוניות. רוב רובו של המסחר העולמי מתרחש היום בזירה הווירטואלית והיום חנות או עסק שאין לה ביטוי בצורת אתר אינטרנט או לפחות עמוד בסושיאל מדיה- כמעט ולא קיימת. ועדיין, ישנם המון אנשים שעוד לא יודעים איך לעשות כסף מהבית וביניהם אחוז גדול מאלה שכבר סוחרים בו.

להרוויח כסף באינטרנט

אז נכון שחנויות פיזיות עדיין קיימות ועולם הטלמרקטינג חי ובועט- אבל גם בעבור מי שכבר משתמש באינטרנט כדי לייצר הכנסות, וגם בעבור מי שלא- ראוי להכיר כי ישנן דרכים יצירתיות ומצוינות להשביח את יכולות המכירה באינטרנט. רק שלהבדיל מטלמרקטינג או מכירה פנים אל פנים, לאינטרנט חוקים משלו, והיכולת שלנו לייצר לידים תלויה בשיווק נכון בערוצים ספציפיים. אך מרגע שנלמד כיצד לעשות זאת, נוכל לחלוש על שווקים רבים אליהם כלל לא כיוונו. אחד מן האלמנטים המרתקים באינטרנט, הוא שהוא בו זמנית גם סביבה חברתית וגם סביבה שיווקית, והגבולות ביניהם מאד מטושטשים. כלומר, ישנם גולשים רבים שכלל לא יודעים כי ביכולתם או ברצונם לרכוש, והם מהווים עבורנו קהל לקוחות  פוטנציאלי כמעט אינסופי.

להרוויח כסף באינטרנט

קורסים למכירות באינטרנט

מכללת בי ריץ' מכשירה סטודנטים להצלחה כלכלית ואישית, ומסייעת להם לרכוש כלים מצוינים למכירה. בין אם מדובר בטלמרקטינג או במכירה באינטרנט, הקורסים של המכללה מכווינים את הסטודנטים לייצר לעצמם מטרות ולא להתפשר עליהן- למכור מתוך אמונה שלמה ביכולת שלנו ושל המוצר שלנו להימכר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content