Skip to content
יצירת הכנסה נוספת
31.03.2021

יצירת הכנסה נוספת

למה יצירת הכנסה נוספת היא כל כך חשובה? אחד מן האלמנטים שחוזרים על עצמם שוב ושוב בקרב מולטי מיליונרים ומיליארדרים היא ההתעקשות על פיתוח ערוצי הכנסה מרובים. רובנו רגילים שעושים כסף ממקור אחד והוא העבודה שלנו. חלקינו מפתחים ערוץ נוסף בדמות השקעת נדל"ן נחמדה, או אולי תיקי השקעות סולידיים שאין לנו מושג מה קורה איתם. הורגלנו במשך דורות להאמין שמקצוע הוא דבר יחיד ואבסולוטי, אך למען האמת, התפיסה הזאת היא שמונעת מאנשים כה רבים לנצל את היכולת שלהם כדי להצליח להגשים את חלומותיהם. אנשים מצליחים חייבים בהכרח לשחק בכמה זירות כלכליות.

יצירת הכנסה נוספת

הכנסות נוספות יכולות להיות השקעות – נכסים דיגיטליים, נכסי נדל"ן ובורסה, אבל הן גם יכולות להיות הכנסות אקטיביות ממקצועות מקבילים. כך לדוגמה, ישנם היום יותר ויותר אנשים שמנצלים את הזמן הנותר להם כדי לעשות עוד כסף- החל ממורים שמגלים שהם יכולים לקדם אתרים אחר הצהריים ועד לעורכי דין שעושים המון כסף במסחר אינטרנטי. האינטרנט פתח לנו עולם חדש של זמינות ומהירות מידע, ושווקים שאין ולא צריך שיהיה להם ממד פיזי. אנחנו יכולים לעשות היום המון כסף מהבית, אם רק נחפש לעשות את זה. חשוב לזכור שהכנסות נוספות הן חשובות לא רק כי הן נותנות לנו להכניס עוד פרנסה, אלא כי הן מייצרות לנו עתודות במידה וההכנסה המרכזית שלנו נפגעת.

יצירת הכנסה נוספת

מכללת בי ריץ'

מכללת בי ריץ' הוקמה בשותפות של עורכי הדין נועם שפלטר ואוהד ארז, מתוך הרצון להשתמש בהצלחתם האישית בעולם היזמות והעסקים כפלטפורמה להדרכת אנשים אחרים להצליח בחיים. המכללה הוקמה בשותפות עם מנטור המכירות מספר אחת בעולם, גרנט קרדון, והיא מהווה את הזכיינית הרשמית והבלעדית לחומריו ולקורסיו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content