Skip to content
28.10.2020

איך עושים כסף מכסף

אנחנו נמצאים בעולם בו התודעה הקולקטיבית שלנו בעבור כסף די זהה. מושגים כגון "כסף שלא עושה כסף מפסיד כסף" מוכרים והם כבר מזמן לא נחלתם של מיליארדרים סודיים. ועם זאת, עדיין ישנם המון אנשים שכספם שוכב בחשבונות בנק כאבן שאין לה הופכין, בזמן שהם מנצלים כל שעה פנויה לשעת עבודה במקום לזמן עם המשפחה. מה מפריד בין כל כך הרבה אנשים ובין הרצון שלהם לחיים קלים יותר? התשובה היא כמובן פחד- פחד מכישלון, פחד שאנחנו לא מספיק מוכשרים לקבל החלטות נכונות. הרי השקעות זה למיליונרים, לאנשים שמבינים בכסף. האמנם?

איך עושים כסף מכסף

ראשית, ראוי לזכור שמיליונרים לא מבינים בכסף כי הם מיליונרים, אלא להיפך- הם מיליונרים כי הם החליטו להבין בכסף. וכאן בדיוק המסע אל ההצלחה מתחיל- בהחלטה. הקורסים של מכללת בי ריץ' לפיתוח אישי והצלחה פיננסית הם קורסים שנאספו מחומריו של גרנט קרדון- מנטור ומיליארדר בעל שם עולמי בתחום הנדל"ן והמכירות. הקורסים במכללה מכווינים לשינוי תודעתי, לסיגול של תפיסות חדשות עבור מושגים כגון "שגשוג", "הצלחה", "השקעה" ו"כסף". תוך כדי למידת טכניקות פשוטות אך יעילות, הסטודנטים למדים שהשקעות הם נחלת הכלל, ומה שמפריד בין כל אדם והצלחה כלכלית הוא התגברות על פחד ולקיחת החלטה. בין אם מדובר בתיקי השקעות, נדל"ן או יזמויות עסקיות חדשות. היכולת שלנו לקבל החלטות מתוך מטרה גדולה, היא זו שתוביל אותנו להתחיל להשקיע, ואיך להשקיע נכון.

איך עושים כסף מכסף

רק ללמוד להחליט

מכללת בי ריץ' הינה הזכיינית הבלעדית של גרנט קרדון בישראל. המכללה מציעה קורסים כגון "עשר הדרכים לשגשוג", "טעויות עם כסף" ו-"יצירת מקורות הכנסה מרובים". הקורסים במכללה מתבצעים במתכונת אונליין ללמידה איכותית מהבית. זה לא כזה מורכב להבין איך לעשות הרבה כסף ומהר ורק צריך להחליט שמחליטים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content