Skip to content
30.11.2020

איך להיות תותח מכירות

איך להיות תותח מכירות? אז למען האמת ישנם לא מעט אלמנטים שהופכים אנשי מכירות לאנשים מצליחים. תחום המכירות הוא מן המקצועות הוותיקים בעולם ואם נעקוב אחריו נגלה שהוא מגיע עד לראשיתה של ההיסטוריה האנושית. למען האמת, מדובר גם באחת מן הפעולות הבסיסיות המגדירות אותנו בתור מין אנושי- אנחנו מדי יום מוכרים את עצמנו לקרובים שלנו ולכל מי שמקשיב לנו- החל מן הרעיונות שלנו, דרך הטענות, הרגשות והמחשבות אותן אנחנו מבקשים לבטא. תותחי מכירות אמיתיים מסוגלים לייצר הזדהות עמוקה ויחסי אמון בינם ובין לקוחות פוטנציאליים, ולסגור עסקאות גדולות בזמן קצר יחסית.

איך להיות תותח מכירות?

גרנט קרדון נחשב היום לאחד מן המנטורים הגדולים בעולם בתחום המכירות. הוא כתב ספרים רבים שהפכו לרבי מכר בארה"ב ובעולם, ותורגמו ליותר מעשרים שפות שונות. הונו מוערך בכ-1.7 מיליארד דולרים אותם עשה מעסקאות נדל"ן ומחברות מכירות ואי קומרס אותן הקים. קרדון מומחה גם לתחום הטלמרקטינג ומרצה רבות בנושא- על עיקשות והתמדה כמפתח להצלחה. כדי להבין איך ניתן באמת להפוך לאיש מכירות מצליח, צריך רכישה או שיפור ביטחון עצמי ולהשתמש בטכניקות מכירה ותקשורת בין אישית. בנוסף, אנשי מכירות מצליחים עובדים מתוך יעדים ואסטרטגיות, ומבצעים עבודה מנטלית רבה על פיתוח הרעב האישי להצליח. עתה, חומריו של קרדון מגיעים לישראל עם נציגותו הרשמית והבלעדית במכללת בי ריץ' לפיתוח אישי והצלחה פיננסית.

איך להיות תותח מכירות

מכללת בי ריץ'

המכללה הינה מכללה דיגיטלית שקורסיה מקוונים בממשק נוח וידידותי למשתמש. הקורסים הרבים של המכללה כוללים טיפים מאנשי מכירות מצליחים, סודות של מיליארדרים, ותפיסות חיים ומערכות כללים שמטרתן לבסס את דרכם של סטודנטים להצלחה. בין הקורסים השונים ניתן למצוא קורסים להימנעות מטעויות נפוצות עם כסף, וכן קורס לעמידה מול קהל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content