Skip to content
קורס מכירות אונליין
19.05.2021

קורס ניהול מכירות אונליין

בכל סוג של עבודה בה עובדים על בונוסים ועמלות יש הרבה מאוד לחץ. מצד אחד, יש רצון להוכיח את עצמך, ומנגד, כמובן שיש צורך ביצירת רווחים נוספים שיעזרו מול יוקר המחייה בישראל. בדרך כלל, לא קל לעבוד בסביבה תחרותית ויש אנשים שקורסים תחת העומס והלחץ, אך מנגד, יש אנשים שמצליחים לפרוח, למכור יותר, להתחבר אל המוצרים והשירותים, ולהצליח להפוך את עצמם למשווקים טובים יותר. כדי לשפר את יכולות המכירה צריך לעבוד קשה, ואפילו לקחת קורסים והשראות מהטובים ביותר בתחום, כמו גרנט קרדון.

גרנט קרדון נחשב בעיני רבים לאיש המכירות הטוב בעולם. מדובר באיש שהתחיל מלמטה, וכיום יש לו כספים ונכסים בגובה מיליוני דולרים. קרדון הביא את תחום המכירה לאומנות, וכתוצאה מכך, הוא החל להעביר הרצאות וכנסים עבור אנשי מכירות, והפך לגורו עבור רבים מהם. כעת, תורתו של גרנט קרדון מגיעה לישראל באמצעות חברת בי ריץ'. חברת בי ריץ' היא הנציגה הרשמית של גרנט קרדון בישראל והיא מביאה את תורתו אל עבר אנשי המכירות כאן בארץ. בי ריץ' מבססת את שיטות ההצלחה של קרדון באמצעות תכנים רבים, כולל קורס ניהול מכירות אונליין ומפגשי וובינר, שעוזרים לסטודנטים להבין מה הפך את קרדון להצלחה כל כך מסחררת.

קורס מכירות אונליין

 

ללמוד מהטובים ביותר

איך להצליח בחיים? באמצעות קורס מכירות אונליין של גרנט קרדון. כך תוכלו לשנות את התפישה התודעתית שלכם לגבי מכירות, להבין מה היא צמיחה אישית, ואיך להוציא לפועל את התהליכים שאתם רוצים לעשות, הן בתחום העסקים ואפילו בתחום האישי. קרדון מצליח לשנות את חייהם של הרבה מאוד אנשים ו"להגדיל את עצמם פי 10", והתוכן שלו נותן ערך שהוא בלתי ניתן להחלפה. כאשר לומדים, צריך לעשות זאת מהטובים ביותר, ובתחום המכירות, אין כאן שאלה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content