Skip to content
30.11.2020

קורס מנהלי מכירות

צוותי מכירות הם צוותים שסובלים פעמים רבות משחיקה. אולי יותר מכל עבודה אחרת, סוכני מכירות או אנשי טלמרקטינג הם אנשים שתוקף המקצוע שלהם קצר. רבים פורשים תוך שנה או שנתיים ולמען האמת, כעשרים וחמישה אחוז מאנשי הטלמרקטינג פורשים לאחר השיחה הראשונה. לקבל "לא" היא פעולה קשה מאד בעבור אנשי מכירות לא מנוסים אשר תופסים דחייה ככישלון. אחד מן האתגרים של מנהלי מכירות הוא להצליח להוביל את צוותיהם לקבל דחיות כמכשול זמני ותו לא, ולעבוד מתוך אמונה עיקשת בהצלחה תוך ניסיונות מכירה חוזרים. העובדה שהיא שרוב עסקאות הטלמרקטינג בעולם נסגרות בין שיחת הטלפון החמישית לשמינית.

קורס מנהלי מכירות

עם יציאת ספריו, שפתחו דלת אל הצלחתו האישית, גרנט קרדון צבר בשנים האחרונות פופולריות אדירה. מי שבעשרות השנים האחרונות הקים אימפריית נדל"ן ויזמויות אי קומרס וטלמרקטינג בשווי של שני מיליארד דולרים, הפך להיות אחד מן המנטורים החשובים להצלחה אישית וכלכלית בעולם. על פי קרדון, אחד מן האלמנטים החשובים ביותר הוא "שיחת הפולו-אפ" אשר רבים מאנשים המכירות מתקשים לבצע. בעולם בו רוב העסקאות נסגרות בשיחות פולו-אפ מדובר בעצם במרכיב אולי החשוב ביותר לאנשי מכירות, ולמנהלי מכירות שרוצים להוביל את צוותיהם. משיחה לשיחה מובילים מנהלי מכירות חזקים את אנשי המכירות שלהם לזהות נקודות פוטנציאל עסקי חדשות, ולסגור מכירות בסדרי גודל אליהם כלל לא כיוונו מלכתחילה.

קורס מנהלי מכירות

גרנט קרדון בי ריץ'

קורס אנשי ומנהלי מכירות של מכללת בי ריץ' הינו קורס אשר חומריו נאספו מרבי המכר של גרנט קרדון ותורגמו לעברית. המכללה הינה הנציגות הרשמית של קרדון בישראל, ולאחר שספריו תורגמו ליותר מעשרים שפות, עכשיו הם סופסוף מגיעים לישראל. במכללה ניתן למצוא קורסי מכירות כמו גם קורסים לאימון ביטחון עצמי ועמידה מול קהל.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content