Skip to content
28.10.2020

קורס אנשי ומנהלי מכירות

אנחנו לא נולדים רופאים וגם לא טייסים, לא עורכי דין או מהנדסים. ובאופן זהה, אף אדם לא נולד מנהל או איש מכירות, ומדובר במקצוע מורכב ומאתגר במיוחד. משום שאין תקרת זכוכית לאנשי מכירות מצליחים, והם מגיעים לרמות עושר גבוהות, אנשים רבים מקלים ראש וסומכים על מעט הכריזמה והנחישות שהם ניחנו בהן. אולי זו הסיבה שלמעלה מ-40% מאנשי המכירות פורשים לאחר הסירוב הראשון ועוד למעלה מ-20% פורשים לאחר הסירוב השני. לעומתם, אנשי מכירות מוצלחים יודעים כי סירוב היא אחד משלבי המכירה, ולמען האמת, מהווה בחלק במתודה עקבית ומתוחכמת של מכירות.

קורס אנשי ומנהלי מכירות

הקורסים של גרנט קרדון מגיעים לראשונה לישראל במכללת בי ריץ' והם מיועדים עבור כל מי שחפץ בחיים אחרים ולגלות איך להשיג יותר הצלחה. קרדון, אשר בנה אימפריה עסקית מיזמויות בעולם הנדל"ן, המכירות והאי-קומרס, כתב עשרות ספרים שתורגמו ליותר מעשרים שפות והפכו לרבי מכר ענקיים בארה"ב ובעולם. מתוך שנות ניסיונו הרבות, הקורסים של מכללת בי ריץ' מאגדים בתוכם טכניקות ומתודות עבור אנשי מכירות ומנהלים לעתיד, במטרה להקנות את הידע שיכול להפוך כל אדם לבעל הון משמעותי. באמצעות הקורסים ניתן ללמוד מהצלחותיהם וכישלונותיהם של אנשי המכירות הבולטים בעולם, להבין כיצד הופכים כישלון להצלחה, היכן כדאי להשקיע אנרגיה ומשאבים ומה הדרך הנכונה לשלב אסטרטגיות מכירה שונות בדרך לסגירת עסקה מוצלחת.

קורס אנשי ומנהלי מכירות

מכללת בי ריץ'

גרנט קרדון ייסד את תורת ה- 10X הטוענת כי כל אחד יכול לשאוף ולהשיג חיים פי עשרה טובים מאלו שהוא חי כעת. המכללה הוקמה מתוך אמונה מלאה כי בישראל, ובמיוחד בתקופה זו, אנשים יכולים לדרוש מעצמם ומהמציאות יותר, ולנצל את עתות המשבר לשינוי תודעתי וכלכלי אמיתי בידיעה שיש בידיהם כלים איך להשקיע נכון. קורס אנשי ומנהלי מכירות של מכללת בי ריץ' מכווין את הסטודנטים להצליח למכור מתוך הרצון להצליח.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content