Skip to content
18.01.2021

קורס מכירות

קורס מכירות הוא קורס שמטרתו להפוך אנשי מכירות לבעלי יכולת מקצועית שתאפשר להם לתפוס את פעולת המכירה כדרך חיים.

למען האמת, מדובר במקצוע אולי הוותיק והנפוץ ביותר בעולם, ובמידה מסוימת, כל בני האדם הם אנשי מכירות. בין אם העיסוק הוא למכור מוצרים כחלק מצוות טלמרקטינג, או בין אם אנחנו עובדים בחברת הייטק וצריכים למכור לבוס שלנו רעיון לפיתוח חדש. אפילו בכל מערכת יחסים אנחנו מנסים למכור את הדעות שלנו, את המחשבות שלנו ואת ההחלטות אותן בחרנו. האפשרות שלנו להתקדם בחיים תלויה ביכולת שלנו למכור את עצמנו ואת האיכויות שלנו לאנשים שבהם אנחנו תלויים.

קורס מכירות חשיבה אסטרטגית

יותר מכל אספקט אחר שיכול לשפר את יכולות המכירה שלנו, הדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו צריכים לעבוד מתוך אסטרטגיה. מכירה היא בסופו של דבר כלי להשגת המטרות שלנו, וכדי שנוכל להשיג מטרות גדולות יותר, אנחנו צריכים לבצע את פעולה המכירה פעמים רבות, בערוצים שונים ובסדרי גודל שונים. אם נדע להגדיר לעצמנו חלום אליו אנחנו דוהרים, ונדע לכמת אותו לכדי מספרים, נוכל להפוך כל מכירה בפני עצמה לפעולה שמקדמת את החלום שלנו באופן שיטתי ומדויק. וזה לא משנה אם מדובר ברכב יוקרה, וילה עם בריכה, או כסף שיאפשר לנו להבטיח השכלה לילדים שלנו. אם נגדיר את החלום המדויק ונדע כמה הוא שווה (מבחינה כספית), כל מכירה תהיה בעבורנו עוד שלב להגשמת החלום.

קורס מכירות

שחיקת אנשי מכירות

אחד הדברים מהם סובלים אנשי מכירות רבים היא שחיקה, וזאת משום שלנגד עיניהם לא עומדת מטרה. מכירה היא פעולה סיזיפית ומתישה, והיא מחייבת את התשוקה שלנו לרכוש את החיים עליהם אנחנו חולמים. בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי ופיננסי, הכשרת איש מכירות והיא הזכיינית הבלעדית של קורסי גרנט קרדון בישראל.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content