Skip to content
18.01.2021

הכשרת איש מכירות

הכשרת איש מכירות היא מושג שקשה לאמוד אותו, וזאת משום שאין תואר לאנשי מכירות.

לכאורה, נדמה כי אנשי מכירות הם אנשים בעלי כושר שכנוע טבעי, ושהכשרתם עורכת חודשים ספורים בלבד. אך ל האמת, כדי לדעת איך להיות לאיש מכירות טוב ומקצוען צריך לצבור ניסיון במשך שנים רבות, וההכשרה עצמה אף פעם לא באמת נגמרת. בנוסף, מקצוע המכירות מושפע מאד מחידושים טכנולוגיים, ואנחנו יכולים לראות כיצד הוא הולך ומתפתח במקביל למדע. אם בעבר מוכר היה אדם שעובר מדלת לדלת, אז עם המצאת הטלפון הוא עשה הסבה לטלמרקטינג, ובעידן האינטרנט לאי קומרס. בסופו של דבר, פעילות המכירה היא התמצית הבסיסית ביותר של המנגנון הכלכלי על פיו מתנהלת האנושות- והיא נמצאת בכל מקום ובכל זמן.

הכשרת איש מכירות

הכשרת איש מכירות

במקביל לניסיון החשוב אותו צוברים אנשי מכירות במהלך הדרך, חייבים אנשי מכירות גם לרענן את הידע שלהם עם קורסים, השתלמויות וכנסים. העולם משתנה כל הזמן ואנחנו חייבים להישאר מעודכנים כדי להיות רלוונטיים עבור הלקוחות שלנו. אם לא נדע מה זה אומר "לחמם ליד שהגיע מאתר איסוף לידים", אין לנו זכות קיום במשחק, אם לא נדע מה הכללים של "שיחות פולו- אפ", אין לנו זכות קיום במשחק! ישנם קורסים רבים לאנשי מכירות- גם בסיסיים וגם למקצוענים. הם חשובים והם משאירים אותנו במשחק, מפגישים אותנו עם קולגות ונותנים לנו תשובות להמון שאלות שעולות בדרך.

קורס מכירות בי ריץ'

מכללת בי ריץ' הינה הנציגות הרשמית של המנטור גרנט קרדון והיא הוקמה בשיתוף פעולה בין מספר יזמים, אנשי מכירות וגרנט קרדון עצמו. הסילבוסים של הקורסים מתעדכנים כל הזמן ושומרים על רלוונטיות. המטרה שלנו היא לדאוג שאנשי המכירות שלנו יהיו תמיד צעד אחד לפני כולם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content