Skip to content
18.01.2021

קורס מכירות לעסקים

ישנם לא מעט עסקים שמחזיקים במוצרים מצוינים אותם פיתחו באדיקות או ייבאו ממותגים מעולים, ועדיין לא מצליחים לשגשג מבחינה כלכלית. לעיתים מדובר במערכות ארגוניות כושלות שמנוהלות בצורה שגויה וללא חלוקת תפקידים והיררכיה, ולעיתים מדובר בבעיה אחרת לגמרי- יכולות מכירה. כל עסק באשר הוא, וזה לא משנה אם יש לו מחלקת שירות מעולה, פס ייצור מדויק או את המוצר הטוב ביותר בשוק, חייב לדעת כיצד לשווק ולמכור. וגם לדעת את ההבדל שבין לשווק ל-למכור. וזה בדיוק המקום בו עסקים ואנשים רבים נופלים, כשהם סומכים יותר מדי על המוצר, ופחות מדי על המכירה עצמה.

קורס מכירות לעסקים

ישנם סוגים רבים של קורסים במכירות מהם ניתן להשכיל, אך בעבור ארגונים שרוצים לשפר ביצועים ולהגדיל מחזורים, ניתן למצוא היום קורס מכירות לעסקים מצוין במכללת בי ריץ'. מטרתו של הקורס הוא להכשיר את אנשי המכירות ואת מנהלי המכירות, וללמד אותם כיצד לעבוד באופן אורגני וכיצד להנחיל תרבות של הצלחה- הצלחה של העסק והצלחה של כל מוכר בפני עצמו. עוד למדים מנהלי המכירות כיצד להדריך בעצמם את עובדיהם ולשמר אצלם את תודעת הרעב ההכרחית לשגרת מכירות. המטרה היא שמחלקות המכירה יעבדו בכפוף ליעדים אסטרטגיים מוגדרים מראש של החברה, על פי הגידול הרצוי והאפשרי אותו צופים לה. בסופו של דבר, היכולת של חברה לצמוח תלויה ביכולת שלה למכור ולהיהפך לרווחית.

קורס מכירות לעסקים

גרנט קרדון ישראל

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי בדגש על פיתוח כלכלי, והיא נוצרה מתוך אמונה שישראל היא קרקע פורייה ליזמויות ועסקים. יש כאן מוחות מעולים רבים ואין סיבה שאיכות החיים של משפחות רבות לא תעלה. המכללה היא הנציגה הרשמית והבלעדית בישראל של המנטור והמולטי מיליונר גרנט קרדון.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content