Skip to content
קורס מכירות ושיווק
10.04.2021

קורס מכירות ושיווק

עולם המכירות והשיווק הוא עולם קשוח אך מרתק. רבים אשר מתנסים בתחום פורשים תוך זמן קצר יחסית, וחלק בלתי מבוטל ממי שממשיך פורשים לאחר שנה או שנתיים במקצוע. מדובר בעולם סיזיפי שמצריך שעות עבודה רבות והתמודדות עם אחד מן הדברים הקשים ביותר לאדם – המילה "לא". דחייה היא דבר שלרוב נוגד את האינסטינקט שלנו כשאנחנו חושבים במושגים של מוטיבציה, וברוב המקרים, היכולת שלנו להמשיך ולהתמיד בדרכנו, היא באמצעות איסוף הצלחות, כמו הצלחה במכירות טלפוניות. מאידך, מתי המעט שנלחמים על דרכם בעולם המכירות מצליחים להגיע לקריירות מפוארות בעזרת קורס מכירות ושיווק, ומסגלים בדרך יכולות אשר מובילות אותם להצלחה בתחומים נוספים בחיים. המשותף לרבים מהם הוא ההכרה במילה "לא" כדלק ולא כמעצור.

קורס מכירות ושיווק

ישנם קורסי מכירות רבים אותם ניתן לעשות באינספור פלטפורמות ההדרכה של ימינו – ממכללות, דרך סדנאות ועד לקורסים אינטרנטיים. קורסי מכירות איכותיים הם קורסים אשר מצליחים לחולל שינוי תודעתי בקרב התלמידים, ולפתח אצלם את הרעב להמשיך ולנשוך ברגליהם של לקוחותיהם על אף קבלת הדחייה. בקורסי מכירות ושיווק למדים גם על ההפרדה בין שני המושגים – מתי נגמר השיווק ומתי מתחילה המכירה. ובנוסף, נלמדות טכניקות כגון עמידה מול קהל, פיתוח אסטרטגיה להגדלת מאגר לקוחות, ניהול מאוזן של שיחות פולו-אפ ועוד. עם זאת, חשוב לזכור כי אנשי מכירות מקצועניים הם לא רק בוגרי קורסים, אלא גם בעלי ניסיון של שנים רבות.

קורס מכירות ושיווק

גרנט קרדון

מכללת בי ריץ' הוקמה על ידי מספר יזמים ישראלים בתור הנציגות הרשמית של המיליארדר והמנטור העולמי גרנט קרדון. לאחר שחומרי הרצאותיו כבשו את כל העולם, עם למעלה מ-50 מיליון סטודנטים, הם עתה מתורגמים לראשונה לעברית, ומשוכתבים כך שיתאימו למציאות ולכלכלה הישראלית. קורס מכירות ושיווק של מכללת בי ריץ' הוא מן הקורסים המומלצים ביותר בארץ, ואפילו בעולם.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content