Skip to content
28.10.2020

קורס מכירות טלפוניות

בעשר השנים האחרונות חלה תפנית משמעותית בסחר העולמי כשאחוז עצום של פעולות קנייה ומכירה עברו למרחב הדיגיטלי, החל מאתרי אי קומרס ועד לאתרים לאיסוף לידים. ועל אף כל זה, עדיין אחד מן הערוצים החשובים, הרווחיים והדומיננטיים ביותר עבור אנשי מכירות הוא הטלמרקטינג- המכירות הטלפוניות. על אף כי הזירה האינטרנטית נמצאת במגמת עלייה, היא עדיין נשענת רבות על מכירות טלפוניות בשלבי חימום הלידים ובשלבי סגירת העסקאות.

קורס מכירות טלפוניות

אין זה משנה עד כמה נשקיע בתוכן שיווקי איכותי אם לא נהיה מסוגלים לסגור את העסקה בשיחת טלפון. ולמען האמת, מדובר באחד מן המכשולים הקשים ביותר בעבור אנשי מכירות, כאשר 25 אחוזים מאנשי המכירות פורשים לאחר השיחה הראשונה, ורוב העסקאות נסגרות בין שיחת הטלפון החמישית לשמינית. אם עוללם הטלמרקטינג מדבר אליכם, אצלנו במכללה קיימת אפשרות לקורס מכירות אונליין מקיף ומקצועי שיכשיר אתכם בצורה הטובה ביותר למכירות מסוג זה, כך שגם אם לא הצלחתם למכור בשיחה הראשונה תדעו כיצד להתמודד עם המצב ובמה להשתפר לשיחה הבאה. גרנט קרדון טוען כי שיחות ה"פולואו-אפ" הן עיקרון מהותי וחשוב ביכולותיו של איש מכירות להצליח למכור. משיחה לשיחה אנחנו מצליחים לבנות תקשורת ספציפית ונכונה עם כל לקוח ולזהות את הנקודות שיעזרו לנו לגרום לו לקנות. קורס מכירות טלפוניות של מכללת בי ריץ' הוא קורס המשלב אסטרטגיות מכירה יחד עם טכניקות כמו דיבור מכירתי נכון, עקביות של שיחות "פולואו-אפ" והובלה לסגירתה של מכירה. תכני הקורסים של המכללה נלקחו מתוך הרצאותיו, ספריו וניסיונו העשיר של המיליארדר גרנט קרדון, שבשנים האחרונות הפך לאחד מן המנטורים הבולטים בעולם בתחום המכירות. אם אתם רוצים לפתוח עסק זכייני ולקדם אותו כדי להתמע ברשת את כנראה מחפשים זכיינות מומלצת למכירה שאיתה תוכלו להתקדם ולחזק את אחיזתכם בעסק.

קורס מכירות טלפוניות

אימפריית מכירות ונדל"ן

גרנט קרדון החל את דרכו חסר כל, ואי שם בשנות העשרים לחייו החליט שאת חייו יחיה מתוך הגשמת כל חלומותיו וסלל את דרכו איך להיות עשיר. עד גיל שלושים כבר היה מיליונר, והיום הוא מחזיק בהון של כשני מיליארד דולר משבע יזמויות בעולם המכירות והאי-קומרס, וארבעת אלפים נכסי נדל"ן שברשותו. מכללת בי ריץ' הינה הזכיינית הבלעדית לקורסים, כגון איך לעשות כסף באנטרנט, של גרנט קרדון.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content