Skip to content
קורס הדרכת מכירות
10.04.2021

קורס הדרכת מכירות

הזעת יתר, גמגום, בליעת מילים, פיק ברכיים, לחץ דם גבוה ונשימה כבדה – לא, אלה לא תיאורים של אדם שסובל מהתקף לב, אלא תסמינים נפוצים של אנשים הסובלים מחרדת במה. על אף כי אנחנו מדמיינים חרדת במה כתופעה איתה מתמודדים שחקנים, מרצים ואנשי פרפורמנס, למעשה מדובר בתופעה איתה מתמודדים בשלב כזה או אחר כמעט כל בני האדם בחייהם. זה עלול לתפוס אותנו במשרד כשאנחנו צריכים להציג פרזנטציות, בלימודים כשאנחנו נשאלים שאלה על ידי אחד המרצים, ואפילו בבית, כשאנחנו צריכים להביע את דעתנו סביב שולחן שמלא באנשים שאוהבים אותנו.

קורס הדרכת מכירות

חרדת במה היא דבר שאפשר להתמודד איתו, לשפר אותו ואפילו להתגבר עליו לחלוטין בעזרת טיפים לעמידה מול קהל. כדי לעשות זאת, צריך להחליט שחשוב לנו להגשים את חלומותינו ולהילחם עליהם, ולקחת את החרדה כפער מקצועי שאנחנו צריכים לגשר עליו. קורס הדרכת מכירות הוא אחת מן הפלטפורמות המצוינות להתמודדות עם חרדת במה, וזאת משום שזהו הלחם והחמאה של אנשי מכירות- היכולת שלהם לעמוד ולשכנע שהמוצר שלהם כדאי, גם עבור מי שלא חפץ בו. קורסי הדרכת מכירות הם לא קורסים שמיועדים בהכרח לאנשי מכירות, וניתן לראות כיצד בשנים האחרונות עולם המנטורינג ועולם המכירות הולכים ומתמזגים. גרנט קרדון, מי שנחשב היום למנטור מספר אחת בעולם, הוא איל מכירות אשר בנה אימפריית אי קומרס וטלמרקטינג.

קורס הדרכת מכירות

מתאים לכולם

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי, בדגש על פיתוח פיננסי, אך את הקורסים השונים שלה עושים אנשים שגם רק רוצים לפתח את יכולות התקשורת שלהם. במכללה ניתן למצוא קורסים כגון "10 העקרונות לחיים של גרנט קרדון" אשר הובילו מיליוני אנשים ברחבי העולם ללכת בדרך ההצלחה, ולבנות מציאות כפי שהם תמיד חלמו עליה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content