Skip to content
סדנה להעצמה אישית
10.04.2021

סדנה להעצמה אישית

כשאנחנו מדמיינים סדנה להעצמה אישית אנחנו מדמיינים מפגשים פרונטליים עם קבוצה, המתרחשים אחת לשבוע באיזה מתנ"ס או מרכז הרצאות עירוני. משבוע לשבוע נשב ונספר על החיים שלנו, על ההתקדמות שעשינו והאומץ שאזרנו בעקבות המפגש הקודם. אולי נספר על תרגילים שביצענו ונחלוק האם הם עבדו לנו או לא. במשך תקופה של מספר חודשים נגלה שאנחנו מסוגלים לדבר יותר על הרגשות שלנו, וזה באמת נחמד וחשוב, אבל האם זה מפסיק? האם זה כל מה שאנחנו מסוגלים לעשות באימון מנטלי של מספר חודשים?

סדנה להעצמה אישית באינטרנט

הגיע הזמן שאנשים יתרגלו לחיים במאה ה-21, ויבינו שניתן היום לחסוך זמן, לקצר תהליכים, לחסוך בכסף ולקדם את עצמנו בקצב הרבה יותר גבוה. את כל הפלטפורמות הפרונטליות שמושפעות מאינסוף גורמים שלא כרוכים בנו, הולכות ומחליפות האלטרנטיבות הזמינות, המהירות והיעילות של האינטרנט – החל מחנויות המסחר, דרך שירותים ממשלתיים, והיום גם פלטפורמות למידה והדרכה – ממכללות ועד לבתי ספר. גם סדנאות להעצמה ופיתוח אישי ניתן למצוא היום באינטרנט, והן לרוב מתומצתות, נוחות וזולות יותר, ולא פחות אפקטיביות. הן אפילו מביאות את המנטורים הטובים בעולם עד אליכם לסלון, שמרצים דרך סרטונים ו-וובינרים. בין אלה ניתן למצוא את מכללת בי ריץ', שמביאה לראשונה לישראל את קורסי המנטורינג של גרנט קרדון- מי שנחשב היום למנטור המוביל בעולם בתחום השיווק והמכירות המלמד איך לעשות כסף מהיר.

סדנה להעצמה אישית

החוקים של גרנט קרדון

גרנט קרדון התחיל את חייו כשהוא חסר כל והיום מחזיק באימפריית מכירות ונדל"ן ששוויה למעלה משני מיליארד דולרים. במהלך הקריירה שלו, ייסד מספר חוקים כלכליים חשובים שמטרתם לייעל את ההתנהלות הפיננסית שנכונה עבור כל אדם – החל מחוק ה- 40, דרך חוק ה- 95/5, פילוסופיית המאה ומתודת ה- 10X המפורסמת. על כל אלה ניתן ללמוד היום בקורסי המכללה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content