Skip to content
סדנאות העצמה אישית
10.04.2021

סדנאות העצמה אישית

ישנן לא מעט סדנאות העצמה אישית שמסתובבות בכל מיני חוגים בארץ- החל ממפגשים מודרכים בפסטיבלים, דרך הרצאות במתנ"סים ועד לשיעורים פתוחים במכללות. עולם הקואוצ'ינג נמצא במגמת עלייה כבר למעלה מעשר שנים, ומשום שמדובר בתחום פרוץ, כל אחד יכול להחליט שהוא פותח סדנת העצמה אישית ולטעון כי הוא יודע איך להוביל אחרים להצלחה בחיים. בשנים האחרונות קיימת הצפה בתחום, ועולה השאלה- כיצד ניתן לקחת קורס אמין שיהיה באמת אפקטיבי לחיים שלי וישתלם? התשובה לכך טמונה כמובן בתעודות ההצלחה אשר מעטרות את מובילי ומדריכי הקורסים, וחייבים לחפש אותן מאחורי כל הטריקים השיווקיים.

סדנאות העצמה אישית

סדנאות התפתחות אישית חייבות לתת כלים פרקטיים שנוסו והצליחו, והכלים הפרקטיים לא יכולים להיות רק כלים רגשיים או אמורפיים- הם חייבים לגלם בתוכם דרכי פעולה וטכניקות שהובילו בפועל אנשים להגשים חלומות. ישנם יותר מדי קורסים שטוענים שהדרך אל האושר לא מצויה בעשיית כסף, אלא ביכולת שלנו להיות מאושר. ולמען האמת האושר באמת חשוב מהכסף, אבל זה לא אומר שהם סותרים זה את זה, וחשוב לזכור כי אנחנו חיים בעולם בו כסף הוא הכלי והמשאב החומרי החשוב ביותר שלנו. זו לא בושה לרצות להיות עשיר ולחלום על רכבי יוקרה, טיולים מכל העולם או עתודות כלכליות שיבטיחו לילדינו חיים של השכלה ובריאות.

סדנאות העצמה אישית

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' היא מכללה להצלחה אישית פיננסית שהוקמה מתוך ניסיונם של מספר אנשי עסקים ויזמים ישראלים. מטרתה היא להקנות לתלמידים כלים ויכולות כדי לייצר הכנסות ומשאבים שבאמצעותם ניתן יהיה לחלום על כל דבר בו נחפוץ, ונדע כיצד לעבוד כדי להגשים אותו. קורסי המכללה נאספו מתוך הרצאותיו וחומריו של גרנט קרדון- המנטור שהוביל מיליונים בכל העולם להצלחות כלכליות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content