Skip to content
סדנאות התפתחות אישית
10.04.2021

סדנאות התפתחות אישית

תחום הקואוצ'ינג הפך בעשרים השנים האחרונות לאחד מן התחומים הפופולריים והמבוקשים ביותר בארץ, וניתן למצוא המון סדנאות התפתחות אישית והעצמה כמעט בכל פלטפורמה אפשרית. מצד אחד, מדובר בתהליך חיובי של מודעות הולכת וגוברת לעולם ההעצמה האישית החשוב, ומנגד, העובדה שהתחום פרוץ כל כך, גורמת לאנשים לבזבז המון כסף על הרצאות שאותם מעבירים אנשים שאין להם תעודות להצלחה עליה הם מדברים. בימינו כל אחד יכול להיות קואוצ'ר, אבל מעטים האנשים שמסוגלים לייצר מנטורינג מתוך הצלחה אישית שהוכנסה לתוך מתודה סדורה וברורה. בסופו של דבר, מנטורינג איכותי מציע אסטרטגיות אפשריות ומערכות חוקים וכללים שמטרתן לסלול את הדרך אל יעדיו האישיים של כל אדם.

סדנאות התפתחות אישית איכותיות

על אף כי מגזין פורבס הגדיר את גרנט קרדון בתור "מנטור השיווק והמכירות מספר אחת בעולם", טעות להסיק שהרצאות המנטורינג של קרדון מיועדות לאנשי מכירות. למען האמת, גרנט קרדון הוא גם איש נדל"ן, פילנתרופ, פרשן טלוויזיוני וסופר אשר מכווין אנשים לא רק הצלחה בתחום המכירות וגם לא רק להצלחה במישור הכלכלי. למען האמת, מאות אלפי אנשים שלמדו מהרצאותיו של קרדון, סיגלו לעצמם יכולות אישיות גם בהתנהלותם אל מול מערכות היחסים והמשפחות שלהם, וגם אל מול עצמם. סדנא להעצמה אישית איכותית באמת, ניתן לבחון על פי המנטורים שמעבירים אותן ועל פי ההצלחות אליהן הובילו את תלמידיהן.

סדנאות התפתחות אישית

לראשונה בישראל

את מכללת בי ריץ', הלוא היא הנציגות הבלעדית של גרנט קרדון בישראל, הקימו מספר יזמים ואנשי עסקים ישראלים במטרה לסייע בשנים הקרובות למאה אלף בתי אב ישראליים לפתח תודעה כלכלית חדשה. ישנו פוטנציאל גלום אדיר בכל אחד ואחת מאיתנו, ובהדרכתם של מומחים שהצליחו בעצמם, ניתן לחלץ אותו החוצה וליצור מציאות חדשה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content