Skip to content
מאמן מכירות שכר
14.05.2021

מאמן מכירות שכר

הנושא הכלכלי הוא אחד החשובים ביותר עבור כל איש מכירות. אנשי מכירות נמצאים לרוב בסביבה מאוד תחרותית ומורכבת, שדורשת מהם להוציא מעצמם את המירב. מדובר באנשים אסרטיביים עם יכולות מכירה, אשר רוצים להתעלות ולייצר לעצמם רווחים גדולים. כדי ללמוד איך לייצר כסף בסביבה כל כך דינמית, חייבים ללמוד ולשפר את היכולות כל הזמן. כאשר הולכים לפגוש מאמן מכירות שכר הוא הנושא הראשון שעולה ולכן, חשוב ללמוד מהטובים ביותר ולראות כיצד איך אפשר לשדרג יכולות בתחומים שונים בחיים.

על פי מגזין פורבס, איש המכירות הטוב ביותר בעולם הוא גרנט קרדון, שהצליח להקים אימפריה במו ידיו ולהפוך למולטי מיליונר. קרדון הוא איש מכירות מוכח שהצליח לייצר שיטת עבודה והשראה אצל כל כך הרבה אנשים בהמון תחומים וכעת הוא מגיע לישראל. נציגות גרנט קרדון בישראל היא של חברת בי ריץ', שהביאה את התכנים שלו לארץ, מתורגמים ועם מגוון רחב של מוצרים, כולל כנסים, וובינרים ואפילו קורסים מקוונים. התוכן של קרדון הוא דינמי, איכותי ונכון לתחומים רבים בחיים, לרבות תחום המכירות. קרדון מתייחס בין השאר להגשמה עצמית, הנעה לפעולה ועוד מספר רב של תכונות שמסייעות לאנשים למקסם את היכולות שלהם.

 

מאמן מכירות שכר

לבצע את המכירה
קרדון הוא מאמן המכירות הטוב ביותר בעולם, ושיטתו תלמד אתכם איך להיות איש מכירות תותח. הוא מכיר את כל השיטות וניסה את כל הטריקים, על מנת להצליח ולייצר שיטה מוכחת שעוזרת לאנשים מעולם העסקים "להגדיל את עצמם פי 10" על פי דבריו. קרדון מצליח לשפר אנשים באמצעות כריזמה ויכולות ורבליות, והוא מדגיש לאנשים שמכירות זה משהו שנולדים איתו, אך בהחלט משהו שאפשר לשפר ולשדרג, עד כדי השחזת השיטה והיכולת לזהות את הלקוח, להתאים לו אסטרטגיה באופן ספציפי, ולבצע מכירה גם ללקוח העקשן ביותר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content