Skip to content
30.11.2020

לעשות כסף מהבית

שנת 2020 אילצה אותנו לחשוב מחוץ לקופסה. מצאנו את עצמנו בסיטואציה חדשה וזרה שמשפיעה על אורח החיים שלנו, על הקריירה ועל מערכות היחסים אותן אנחנו מנהלים מדי יום. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שמצאו יצירתיות להסתגל, ועל אף הסגרים, מצאו דרכים לעשות כסף ואף גילו, כי הכנסות מסוג זה יכולות ללוות אותם לכל החיים. המרחב הדיגיטלי הוא עולם נוסף שנמצא בין כותלי העולם הפיזי שלנו, והוא בעצם מהווה עוד זירה פיננסית ענקית של השקעות, נכסים ויזמויות שיכולות להיות לא פחות רווחיות. והגדולה היא, שיש לנו יכולת בקרה ותפעול הישר מהבית.

לעשות כסף מהבית

באינטרנט אנחנו יכולים למצוא את עצמנו משקיעים בנכסים דיגיטליים ולהרוויח כסף באינטרנט, או דווקא מתחילים לעסוק במסחר כגורם מתווך בעסקאות קנייה ומכירה. בין אם נבחר לעסוק בהשקעות או במכירות (או בכל פונקציה אחרת), מה שחשוב הוא בעיקר שנהיה מסוגלים לפתח את היכולת לייצר הכנסות באמצעים שונים. גרנט קרדון הינו מיליארדר בעל שם עולמי במנטורינג בתחום המכירות והפיננסים, ואחד מכללי הברזל שלו הוא שאנשים שרוצים להצליח חייבים להיות מסוגלים לפתח אסטרטגיות שונות להכנסה. בין אם מדובר בסוגי הכנסה שונים (מכירות, השקעות) או ערוצי הכנסה שונים (נדל"ן, אינטרנט). היכולת שלנו לשלב בין מספר אסטרטגיות מאפשרת לפתח זוויות מבט חדשות על השקעות ועסקאות אותן נסגור, ובונה לנו רשת הכנסה יציבה שמסוגלת להתמודד עם משברים.

לעשות כסף מהבית

בי ריץ' גרנט קרדון

בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי בדגש על התחום הפיננסי, והיא שמה לעצמה למטרה להכשיר כמאה אלף משפחות להתנהלות כלכלית נכונה. במהלך הקורסים, למדים הסטודנטים כיצד לשנות דפוסי חשיבה, להיפטר מאקסיומות שגויות עליהן גדלנו, ולמדים את כוחה של החלטה. במכללה ניתן למצוא מגוון קורסים מקצועיים בשלל תחומים בניהם הקורס הכי בסיסי: קורס מכירות אונליין, אשר מסייע וממקסם מכירות בכל תחומי העיסוק השונים. המכללה הינה הזכיינית הבלעדית בישראל לחומריו והרצאותיו של גרנט קרדון.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content