Skip to content
18.01.2021

לימוד מכירות באינטרנט

איש לא נולד רופא, טייס או מהנדס, ואף אדם גם לא נולד עם היכולת להיות איש מכירות טוב. יכול להיות שניחנו בכריזמה מולדת, וגם יכול להיות שרוב החיים הצלחנו להשיג את מה שרצינו מאנשים אחרים. אבל קיים פער תהומי עמוק בין היכולת שלנו לשכנע אנשים לעשות כדברינו, לבין היכולת שלנו להיות אנשי מכירות מקצועניים שמתפרנסים ומצליחים מבחינה כלכלית מעיסוק זה. אנשי מכירות אמנם זקוקים לכל התכונות הללו, אך יותר מכל, הם זקוקים לאסטרטגיות ותפיסות חיים אותן הן חייבים לאמץ, ואשר מנחות אנשי מקצוע מעולם המכירות בכל רחבי העולם. מדובר במקצוע של ממש שמצריך מיומנויות רבות, אך למזלנו הרב, מדובר במקצוע העתיק בעולם וניתן ללמוד אותו היום בלימודי מכירות מצוינים ובזמן קצר יחסית.

לימוד מכירות באינטרנט

לימוד מכירות באינטרנט

ללמוד כיצד למכור ניתן לעשות היום בפלטפורמות רבות, החל מקורסים במכללות, דרך שיעורים פרטיים, ועד להרצאות וספרים. ועם זאת, הדרך היעילה ביותר היא דווקא בבית, והיא יכולה להוות ספתח מצוין לתרבות ה"לעשות כסף מהבית" שהתפתחה בשנת 2020. כשם שאנחנו יכולים ללמוד לבד דרך המחשב, אנחנו יכולים גם להתפרנס היום דרכו. הטכנולוגיה התפתחה ואיתה הפלטפורמות המקוונות. אלו מאפשרות ליהנות מהדרכות מרוכזות שמעבירות את כל הידע הדרוש במחצית מהזמן ואף פחות. אל הקורסים המצולמים מתלווים תכנים כתובים וספרי עזר וניתן לעשות הכול בזמן שלנו ובדרך הנוחה לנו.

מכללת בי ריץ'

לימוד מכירות באינטרנט ניתן לעשות במכללה הרשמית והבלעדית של גרנט קרדון בישראל- בי ריץ'. המכללה הוקמה על ידי מספר יזמים ואנשי מכירות ותיקים ששמו לעצמם למטרה להנחיל את דרכיו של קרדון בישראל, ולהוביל ישראלים להצלחה כלכלית אמיתית. קורסי המכללה מיועדים לאנשי ומנהלי מכירות, יזמים ואנשים שהחליטו שהגיע הזמן להגשים את חלומותיהם.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content