Skip to content
18.01.2021

לימודי מכירות

אנחנו נמצאים בתקופה מרתקת מבחינות רבות.

2020 היוותה זרז לתהליכים תרבותיים רבים- החל מהספק שנוצר בנו לגבי יציבות מקום העבודה שלנו, ועד לדרך בה התרגלנו להכשיר את עצמנו למקצוע והשכלה. יותר מכל, גילינו שניתן לעשות כמעט הכול מהבית, ובנוסף, שאנחנו מסוגלים לעשות הרבה יותר דברים מכפי שהאמנו עד כה. לא מעט אנשים מצאו את עצמם מאבדים בין רגע את מקור הפרנסה שלהם, וגם שווקים רבים סגרו את שעריהם בפני עובדים חדשים. מקומות עבודה צמצמו בכוח אדם ולפתע מפוטרים רבים לא הצליחו להשתלב בשוק העבודה מחדש. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שגילו עולמות חדשים.

לימודי מכירות

לימודי מכירות

עולם המכירות הוא עולם מרתק, מאתגר ומתגמל. ויש לו שני יתרונות מהותיים בימינו- האחד הוא שהוא לא מצריך קורות חיים (או הכשרה ארוכה), והשני הוא שניתן לעשות זאת מכל מקום, אפילו מהבית. ישנם לא מעט אנשים שגילו בתקופת הקורונה כי הם אנשי מכירות מצוינים ובזכות קורס לימודי מכירות במכללת בי ריץ', בנו לעצמם כבר פרנסה חלופית גבוהה יותר מאשר הצליחו להשיג בעשרים שנות קריירה. הלימודים בבי ריץ' מתבצעים במתכונת מקוונת, בקורסים הכוללים סרטונים והרצאות, ספרים ועוד. הקורסים שלנו מתאימים לאנשי מכירות ולמנהלי מכירות, אך גם ליזמים ולבעלי עסקים. בין הקורסים ניתן למצוא קורסי טיפים למכירות, כללי ברזל להצלחה בחיים וחוקי יסוד לבניית תשתית כלכלית עוצמתית.

גרנט קרדון

מכללת בי ריץ' נפתחה כדי להגיש אלטרנטיבה לתפיסת ההצלחה של הציבור הישראלי, במטרה לסייע לאנשים ומשפחות שנפגעו מהמשבר. על אף כי המכללה קיימת כשנה אחת בלבד, היא נשענת על חומריו של המיליארדר והמנטור גרנט קרדון, שאחראי על קורסי המכירות המצליחים בעולם. מאז הוקמה, סייעה המכללה לאנשים רבים לגלות מה היא הצלחה ולעשות כסף מהבית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content