Skip to content
18.01.2021

הצלחה כלכלית הגדרה

כולנו רוצים לחיות חיים שיאפשרו לנו לכל הפחות בריאות, השכלה, בית מרווח ומעט הנאות (לנו ולמשפחתנו).

או נכון לומר, אלו החיים שכולנו מתפשרים עליהם כשאנחנו מחליטים שאין בנו את התעוזה לנסות ולהצליח להגשים את החלומות האמיתיים שלנו. חלומות בצורת חופש כלכלי אמיתי לעשות מה שאנחנו רוצים- מרכבי יוקרה, דרך טיולים בכל העולם ועד ליכולת לעזוב הכול לתקופה בה נפתח את עצמנו או נהיה עם המשפחה שלנו. למה? כי אנחנו חיים רק פעם וזה מה שעושה לנו טוב, ואין שום סיבה שנתפשר על ההגשמה שלנו. הצלחה כלכלית היא מושג סובייקטיבי שמאד קשה להגדיר אותו ולכן קשה מאד להשיג אותו. האמנם?

להצליח בחיים

הצלחה כלכלית ההגדרה האמיתית היא לא בהכרח מספר ספציפי כמו שהיא חזון מגובש שמתגשם. להצליח כלכלית משמע לדמיין את החיים הכי גבוהים ורחוקים שיכולנו לדמיין, ולהצליח להשיג את האיתנות הכלכלית כדי ליהנות מהם- גם בעת משבר. אנשים מצליחים ממשיכים לחיות את חייהם גם כשנופלים פרוייקטים, גם כשעסקים נסגרים, גם כשהם פוטרו מהעבודה, וגם כשיש משבר כלכלי עולמי כתוצאה ממגפה. וזו הסיבה שתנועת ה- 10X שנוסדה על ידי גרנט קרדון עושה הדים בכל רחבי העולם. 10X היא פילוסופיית חייו של קרדון ועליה כתב רב מכר שפורסם ותורגם לעשרות שפות בשנת 2011, ומאז קמה תנועה של אנשים שהולכים בדרכו. הם חולמים על חיים טובים פי 10, דורשים מעצמם פי 10 ומצליחים להגשים את החיים בהם חפצו.

הצלחה כלכלית הגדרה

מכללת בי ריץ'

עתה, קורסי ה- 10X של קרדון מגיעים לישראל, ומתורגמים לעברית לראשונה. מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח אישי פיננסי והיא הנציגה הרשמית והבלעדית של גרנט קרדון בישראל. לימודי המכירות מועברים על ידי יזמים ואנשי עסקים ישראלים מצליחים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content