Skip to content
העצמה אישית
10.04.2021

העצמה עצמית

העצמה עצמית היא לא תהליך של יום וגם לא של חודשיים, ומי שחפץ בחיים מלאים של הגשמת שאיפותיו צריך להכיר בעובדה כי שינויים במציאות שלנו טמונים בשינויים תודעתיים, אותם לוקח זמן רב לפתח. העצמה אישית היא כמו שריר מנוון שאנחנו רוצים להרגיל אותו לעבוד, להתנפח ולהתחזק – ראשית, אנחנו צריכים להיפטר ממערכת האמונות שגיבשנו כלפי עצמנו, ושנית, לסגל את היכולת להאמין כי אנחנו מסוגלים לעשות כל מה שאנחנו חפצים בו. טמונים בנו עוד המון כישרונות שלא גילינו. עבודת העצמה היא פרויקט לכל דבר ועניין, והיא מצריכה התמדה ותרגולים, אך גם לימוד מקצועי ממומחים.

קורס העצמה עצמית

קורס העצמה אישית של גרנט קרדון הוא אחד מקורסי המנטורינג המצליחים ביותר בעולם והוא נקרא- שיטת 10X. שיטה זו נוסדה מתוך הצלחתו האישית של קרדון ומדרך החיים שסיגל לעצמו במשך כשלושים שנה של המסע להצלחה אותו בנה בעשר אצבעות. ספרו "חוק ה-10X" שפורסם בשנת 2011 הפך לרב מכר בינלאומי, וסביבו התגבשה קהילה של אנשים שהלכו בדרך זו והתגבשו לכדי תנועת ה-10X. מאז, מיליוני אנשים בכל רחבי העולם אימצו את תפיסתו של קרדון הקוראת לחלום על חיים פי 10 טובים ממה שיש לך, ולדרוש מעצמך פי 10 ממה שחשבת שאתה יכול לדרוש. בשנת 2017 ייסד קרדון את מפגש ה-10X השנתי ומאז פקדו אותו כבר למעלה מ-35,000 בני אדם, וביניהם כמה מהידוענים המצליחים ביותר בארה"ב.

העצמה אישית

מכללת בי ריץ'

בי ריץ' הינה מכללה לפיתוח אישי והעצמה אישית, והיא הנציגה הרשמית והבלעדית של גרנט קרדון בישראל. ניתן למצוא במכללה מספר קורסים בנושאים שונים כמו איך לייצר כסף, וכן, את ספריו של קרדון המתורגמים לראשונה לעברית. בין ספרים וקורסים אלו ניתן למצוא גם את "חוק ה-10X".

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content