Skip to content
העצמה אישית לנשים
10.04.2021

העצמה אישית לנשים

שנת 2020 הציבה מראה בעבור מאות אלפי (ואולי אפילו מיליוני) ישראלים – גילינו עד כמה החיים של כולנו שבריריים, ואיך משום מקום יכול להגיע גורם חיצוני כאילו מאיזה ספר מדע בדיוני, ולטלטל את כל מה שעבדנו בשבילו כל החיים. עם זאת, בתקופת הקורונה גילינו גם עד כמה חשוב לנו המרקם האנושי, ואיך היצירתיות שלנו מהווה את המפתח להצלחה וליציאה ממשברים. ישנם המוני ישראלים שהצליחו להמציא את עצמם מחדש ולגלות בתוכם כוחות שכלל לא ידעו שקיימים. אם תשאלו מנטורים ואנשים מצליחים כגון המיליארדר גרנט קרדון, הם יגידו שתקופות משבר הן הקרקע הפורייה ביותר להצלחה.

העצמה אישית לנשים וגברים

מכללת בי ריץ' היא מכללה להעצמה אישית ופיתוח פיננסי, אשר מציעה מספר קורסים שנוצרו בשיתוף פעולה של יזמים ובעלי עסקים מצליחים מישראל, יחד עם מי שנחשב היום למנטור השיווק והמכירות מספר אחת בעולם- גרנט קרדון. הקורסים כוללים גם קורסי מכירות אך גם קורסים לפיתוח אישי ואסטרטגיות כלכליות. מי שמחפש קורס העצמה אישית לנשים או גברים, יגלה כי המכללה מציעה קורסים אינטרנטיים, אליהם מלווים ספריו של קרדון שמתורגמים לראשונה לעברית, וובינרים עם אנשי עסקים ישראלים מצליחים, ותוכניות מנטורינג אישיות הכוללות תוכנית ובה מספר מפגשים. במהלך שנותיו כמנטור, הוביל גרנט קרדון מיליוני אנשים בכל רחבי העולם לצאת ממשברים ולהתמודד עם מציאויות חדשות- לנצלן לכדי סלילת הדרך להצלחה.

העצמה אישית לנשים

חוק ה-10X

גרנט קרדון פרסם בשנת 2011 את ספרו "חוק ה- 10X" ובו המתודה אותה סלל להצלחה בחייו, אשר הובילה אותו להיותו מיליארדר. "תחלום פי 10- תדרוש מעצמך פי 10" אומר קרדון, וטוען שבכל זירה אנחנו צריכים להוציא מעצמנו את המיטב. גם במערכות היחסים, גם בכשירות ובריאות הגוף שלנו, וכמובן, גם בקריירה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content