Skip to content
18.01.2021

הסוד של איש מכירות טוב

מכללת בי ריץ' מציעה מגוון הכשרות לאנשי מכירות, יזמים, בעלי עסקים ואנשים שרוצים להצליח בחיים. הפלטפורמה המקוונת שלנו מכילה קמפוס שלם הכולל קורסים, וובינרים ותוכנית מנטורינג עם אנשי עסקים מצליחים. אחד מן הקורסים המבוקשים ביותר במכללה הוא קורס "סודות בעלי ההון" הכולל בתוכו אלמנטים זהים עליהם מספר מולטי מיליונרים הצביעו כחשובים להצלחה. מסתבר, שאם בודקים את המתודות בהן נקטו אנשים שהצליחו בחייהם, מגלים כי הן זהות למדי. המון אנשי מכירות תוהים מהו הסוד של איש מכירות טוב באמת. והתשובה לכך אמנם מורכבת, אך במילה אחת היא- אסטרטגיה.

הסוד של איש מכירות טוב

אסטרטגיה כדרך חיים

מה שמפריד בין איש מכירות שמתפרנס לאיש מכירות שמצליח הוא העובדה שהשני פועל ומוכר מתוך מטרה מסוימת. המטרה הזו יכולה להיות מטרה פיזית כמו בית או עזרה למשפחה, והיא יכולה גם להיות חלום לעשות סכום כסף מסוים. אבל ברגע שישנו יעד שאליו אנחנו רוצים להגיע, אז זה כבר אומר שיש סיבה לדהור. אסטרטגיה היא הדרך אותה אנחנו סוללים לאותו יעד, והיא כוללת הצבת יעדים קטנים יותר שמקדמים אותנו לעברו. היעדים הקטנים האלה הם מחזור שנתי, הכנסה חודשית, הכנסה יומית ואף מכירה ספציפית. כל פעולה, אפילו הקטנה ביותר, מהווה חלק קריטי בדרכינו להגשמת היעד. כך, אנחנו יכולים לחשוב בבהירות, לקחת החלטות מושכלות ולבחון כל פעם את הבחירות שלנו- האם הגיע הזמן לוותר על הליד? האם אני בכלל מנסה למכור את המוצר הנכון? אולי אני סתם מוותר לעצמי?

הסוד של איש מכירות טוב

מכללת בי ריץ' היא מכללה לפיתוח והצלחה פיננסית שמתמחה בתחום המכירות, והיא הנציגה הרשמית של גרנט קרדון בישראל. אנחנו מאמינים שהצלחה תלויה בהחלטות ונכונות ואלה יכולות להילקח רק אם נבין מה המשמעות והתוצאה של כל החלטה שאנחנו לוקחים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content