Skip to content
הכנסה נוספת מהבית
01.04.2021

הכנסה נוספת מהבית

שנת 2020 השאירה את כולנו המומים נוכח כוחה של המציאות המשתנה. ההיסטוריה מספקת לנו הפתעות אותן כלל לא יכולנו לדמיין, ובטח שלא להיערך. מלבד האבדות הרבות שהשאירה אחריה מגפת הקורונה, הנזק אולי העצום ביותר היה לכלכלה העולמית. אחוזי האבטלה עלו בכל המדינות ובישראל לבדה נסגרו למעלה מתשעים אלף עסקים. אנשים מצאו את עצמם מפוטרים ממקומות עבודה בהם עבדו למעלה משלושים שנה, ועם שוק שלם סגור שאפילו לא פותח בפניהם אופציות חדשות למקור הכנסה נוסף. מאידך, אם יש משהו שלמדנו על עצמו כפרטים וכאנושות בתקופה זאת, היא שאנחנו מסוגלים לעשות כמעט הכל מהבית. ישנם לא מעט אנשים שהמציאו את עצמם בדרכים יצירתיות, וגילו שהם אפילו יכולים להיות יותר רווחיים בין קירות חדש השינה שלהם.

הכנסה נוספת מהבית

האינטרנט פתח לעולם מקצועות רבים וחדשים- תכנות, קידום אתרים, ניהול ערוצי סושיאל, שיעורים פרטיים והרצאות מצולמות, מסחר אינטרנטי, נכסים דיגיטליים וכתיבת תוכן. ניתן היום לייצר הכנסה נוספת מהבית מבלי שנצטרך לרכוש מקצוע נוסף במשך ארבע שנים באוניברסיטה. זה עניין של עצמאות, יצירתיות ונחישות. הכנסה נוספת היא דבר מצוין בפני עצמו משום שאנחנו מפתחים יכולת כלכלית שלא תלויה בענף או בגורם ספציפי, ואם אנחנו יכולים לעשות זאת מהבית בזמן הפנוי שלנו, אין סוף לכסף שנעשה ולהתפתחות העצמית שלנו. צריך רק לשנות תפיסות כלכליות לגישות חדשות ולהבין שעשיית כסף היא לא דבר קשה במיוחד.

הכנסה נוספת מהבית

מכללת בי ריץ' גרנט קרדון

מאז הוקמה מכללת בי ריץ', היא מסייעת לישראלים רבים לשנות הרגלים כלכליים ולהיפתח לעולמות חדשים של מקצוע וקריירה. המכללה הוקמה מתוך יזמות של מספר בעלי עסקים ישראלים במטרה להקנות את הידע שלהם לדור חדש של אנשים שירצו ורוצים לדרוש את ההצלחה שלהם בחיים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תודה על הרשמתך
Skip to content